Ciemny

Tygodniowy foodbook FRUTARIANKI W CIĄŻY #30

Aga in America
Subskrybuj
wyświetleń 83 629
95% 3 856 170

*** ZAJRZYJ DO OPISU ***
Niektórzy piszą mi czasem, że nie wierzą mi, iż jem w taki sposób codziennie, że to niemożliwe, i że kłamię dla pieniędzy :D. Mam więc dziś dla was foodbook z 7 dni pod rząd i mam nadzieję, że wam się ta kombinacja spodoba!


/ / W T Y M F I L M I E
Foodbook April z chlebkiem pomidorowym - clark.paris/video/wideo-XfvUKcWulrc.html&index=24&list=PL6Tjn4c7qqAl1vTkiP1ABwso7RrfXklxv&t=290s
The Raw Advantage - clark.paris/u-ck1nsh
O łączeniu owoców - clark.paris/video/wideo-W8WH6100M9Y.html&t=1s


/ / K O N T A K T / W S P Ó Ł P R A C A
againamerica.info@gmail.com

/ / Z N A J D Ź M N I E
+ Blog: againamerica.com/pl
+ Patronite: patronite.pl/againamerica
+ Instagram: instagram.com/againamerica_com
+ Facebook: facebook.com/againamerica.blog
+ E-mail: againamerica.info@gmail.com


/ / Z O B A C Z Z A N I M Z A P Y T A S Z
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (białko, B12, moja przybrana córka, nauka angielskiego, nauka polskiego, suplementy, szczepienia i wiele więcej):
clark.paris/video/wideo-1TVksj2jDIA.html



Jeśli czytasz opisy pod filmami to wiedz, że jesteś super :)!



Dzięki za oglądanie i do zobaczenia następnym razem :)!
Aga


* Powyższy film nie jest poradą medyczną ani dietetyczną. Materiał ten ma charakter informacyjny. Dzielę się w nim swoją wiedzą i doświadczeniem. Nie biorę żadnej odpowiedzialności za to jak widzowie interpretują moje słowa i co z nimi zrobią.

_____________________________________
Muzyka: epidemicsound.com
Intro & outro: "Cute" | www.bensound.com
#againamerica #foodbook #weganizm #frutarianizm #ciąża

Opublikowany

 

5 gru 2018

foodbookfoodbook wegańskico jem w ciągu dniaco jem w ciągu dnia weganweganizmfrutarianizmdieta owocowaweganizm przepisywitarianizmsurowy weganizmwitarianizm przepisydieta wysokowęglowodanowawitarianizm efektyzdrowa dietaagainamericaaga in americaweganizm w ciążyciążazdrowa dieta w ciąży

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 479
Maja Gogojewicz
Maja Gogojewicz 2 godzin temu
A co z obiadem?
Blondi Blondi
Blondi Blondi 2 godzin temu
Followujcie mój Instagram ania_15_ Dzięki !!
Gabi B
Gabi B 3 godzin temu
Jako frutarianka możesz jeść słodycze?
Gabi B
Gabi B 3 godzin temu
Czemu akurat frutarianizm? To nie hejt tylko pytam się z ciekawości 😋
Paulina Xyz
Paulina Xyz 4 godzin temu
Na poczatku nie bylam przekonana do Twojej diety, ale teraz jestes moją motywacją aby przejść do zdrowego odżywiania. Dziekuję :*
CzarownicaVlog
CzarownicaVlog 4 godzin temu
A potem rodzi sie warzywo
Aga in America
Aga in America 3 godzin temu
Tak, urodzilo sie zdrowe 4 kg warzywo ;)
Kasia Bułaś
Kasia Bułaś 9 godzin temu
Czy cytrusy można jeść same z rana?Ja uwielbiam na śniadanie zjeść pomarańczę ale słyszałam, że to zakwasza organizm :(
Jo Ka
Jo Ka 10 godzin temu
Pyszności 😍
Klaudia Majka
Klaudia Majka 21 godzinę temu
Wow Aga zainspirowałaś mnie Nie sądziłam że frutariańskie dania mogą być tak kreatywne ❤ Kilka pomysłów na pewno wykorzystam :)
Beata Szycko
Beata Szycko Dzień temu
Oglądam Twoje filmy od jakiegoś czasu i zdaję sobie sprawę z tego, że Masz absolutną rację we wszystkim co Mówisz i Robisz, podziwiam Was za upór i dążenie do życia według Własnych reguł!!! - bardzo bym chciała spróbować odrzucić mięso , którego i tak nie jem dużo ,ale gorzej z nabialem, po którym teraz mam wyrzuty sumienia ,albo próbuje i zaraz przestaje go jeść😁ciekawa jestem czy Wasza dieta w połączeniu z chlebem- własnej roboty, i różnego rodzaju kasze oraz ciepłe potrawy takie jak leczo warzywne to dobry pomysl????🤔nic Nie mówiłaś nigdy o alkoholu, który też może być wegański- proszę wypowiedz się w tej kwestii, czy korzystacie z takiej alternatywy czy raczej nie jest wam to potrzebne do szczescia- pozdrawiam😁😁😁😁
dantra Dd
dantra Dd Dzień temu
Agnieszko,mam do Ciebie jako mojego autorytetu w odzywianiu owocawi wielka ,ale to wielka prosbe. Otoz,wczoraj wysłuchałam na kanale Magdy,ktora ma kanał Klucz do zdrowia,wywiadu z dr.Clemensem o odzywianiu owocami. Padły tam niepokojace słowa,ze fruktoza z o owocow nas zabija i jest gorsza o bialego rafinowanego cukru. Bardyo mi zalezy na Twojej opini,bo od 6m-cy sie tak odzywiam,a tu takie wiesci. Stwierdza,ze owoce sa hybrydyzowane i posiadaja ogromne ilosci cukru.,ze po takim zywieniu szybko sie starzeje i w ogole,nowotwory nas zaatakuja. Jestem przerazona tym co tam usłyszałam. Ten doktor to jakas amerykanska sława naukowa. Prosze pomoz!😂
Zofia Raj
Zofia Raj Dzień temu
Mam pytanie bo słyszałam że frutarianie nie jedzą ani sałaty ani marchwi czy to prawda?
Kasia Adamowska
Kasia Adamowska Dzień temu
Hej, skąd masz te drewniane miseczki?
JC
JC Dzień temu
„Znawczyni” owoców i warzyw powinna wiedzieć, że nie łączy się pomidorów z ogórkiem😉☝🏻
JC
JC 20 godzin temu
Oczywiście, że nie ma czegoś takiego jak konstruktywna krytyka. Ja napisałam konstruktywna dyskusja ehhhhh merry xmas 🎄
Aga in America
Aga in America Dzień temu
+JC Nie istnieje cos takiego jak konstruktywna krytyka i myslenie, ze mozna sobie tak chodzic tu i tam i krytykowac wszystkich po kolei, bo ma sie inne zdanie niz oni jest, wedlug mnie, niepowazne. Tak czy siak, przesylam troche usmiechu i pozdrawiam:)
JC
JC Dzień temu
Nie rozumiesz istoty tego co pisałam ale zamykam wątek bo widzę, ze słabo u ciebie z konstruktywną dyskusją. Zbliżają się święta także jak będziesz sobie folgowała z kostkami czekolady to dorzuć jedną extra do planowanej ilości - może sprawi, że będziesz wtedy mniej wredna do ludzi i pozowała na kogoś, kto „pozjadał wszystkie rozumy”
Aga in America
Aga in America Dzień temu
+JC Raz jeszcze - to, co jesz i jak laczysz produkty oraz to, w co wierzysz i na co zwracasz wieksza lub mniejsza uwage to Twoje wybory, ktore mnie osobiscie nie obchodza, bo nie maja zadnego wplywu na moje zycie w zaden sposob. To, jak odbierasz moje slowa i co z nimi robisz to tez tylko i wylacznie Twoja sprawa i to Ty jestes osoba odpowiedzialna za wszelkie dzialania. I to dziala w obie strony :). Pozdrowienia! PS. Dystans mam spory, dlatego sie smieje.
JC
JC Dzień temu
Za to po zajadłosci odp na moje komentarze widać, ze tobie brak dystansu do tematu (i siebie pewnie też). Jedz sobie co chcesz ale jeśli siedzisz w domu przed kamera i zarabiasz na YB to robisz się w jakiś sposób osoba publiczną. Jak wyżej, małolaty, które nie maja o niczym pojęcia będą cię ślepo kopiować a przykład pomidor+ogórek nie jest dobrym przykładem
Blondy Not_Typical
Blondy Not_Typical Dzień temu
Jesteś vege a nie frutarianką xd. Możesz się kłócić że ogórek czy pomidor to owoc, ale cebulek i sałaty już nie wytłumaczysz
Aga in America
Aga in America Dzień temu
O matko, no faktycznie, klocmy sie o etykiety. Wybacz, ale nie bede tracic na to czasu ;)
Sandra Sulej
Sandra Sulej Dzień temu
Aga, po co Ci w domu piekarnik i kuchenka?
Aga in America
Aga in America Dzień temu
Mikrofalowke i czajnik tez mam :) Nie widze potrzeby wywalania wszystkiego. Czasem moge chciec np. wygotowac butelki albo ktos przyjedzie w odwiedziny i bedzie chcial sobie cos ugotowac...
Crazy Eyes
Crazy Eyes Dzień temu
Nie jestem ani weganką ani wegetarianką. Po prostu staram sie jesc jak najwiecej owocow i warzyw i ograniczac reszte. Przez tydzien robilam sobie na sniadania rozne smoothie i nie wiem jak to dziala, ze kurcze zawsze zle sie czuje jak wypije smoothie rano :(
Aga in America
Aga in America Dzień temu
Moze kwestia tego, ze Twoj organizm nie jest przyzwyczajony do takich posilkow?
Julka *
Julka * Dzień temu
Nie wiem jak to robisz ale April jest tak cudownym dzieckiem, że na filmach nie mogę się na nia napatrzeć! To jak ją wychowujecie i to, że bierze czynny udział w przygotowywaniu posiłków jest niesamowite! Kocham waszą rodzinke ❤❤❤
Joasia M
Joasia M 2 dni temu
Słyszałaś że mango można jeść ze skórką?
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
Jedzac mango ze skorka wystawiasz swoja twarz i np. jezyk na kontakt z trujaca toksyna powodujaca wysypke. Osobiscie bym nie ryzykowala :) Moze jak porzadnie skorke wymyjesz to wtedy tak, nie wiem.
Aleksandra Bento de Carvalho
Super film❤️. Słyszałam dużo że pomarańcze to zły pomysł na wieczór . I nie mam pojęcia czy to prawda . Czy mogłabyś się wypowiedzieć na ten temat😘
Aleksandra Bento de Carvalho
Aga in America dziekuje 😘❤️
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
Nieprawda ;)
urszula mironczuk
Aga skąd przepis na pizza . Bo nie mogę znaleźć w opisie
urszula mironczuk
urszula mironczuk Dzień temu
Dobra znalazłam
Zofija B.
Zofija B. 2 dni temu
A te miseczki do których nakładałaś lody gdzie można kupić?
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
www.coconutbowls.com o tu :)
Milenka Godziszewska
jeeeeny mniaaaaam
Emilka Em
Emilka Em 2 dni temu
Ja nie jestem weganką. Jemy miéso...Ale chètnie dodam do naszej diety- rowniez dla corki takie soki. Inspiracja cudowna. Nie hejtujcie wegan...poniewaz ja nie weganka nie chcialabym byc hejtowana za to co jem. Osobista sprawa kazdego. Pozdrawiam
Justyna Lis
Justyna Lis 2 dni temu
Muszę Ci w końcu o tym powiedzieć: Dziękuje, że uświadomiłaś mi, że nie muszę się wstydzić tego, że zostałam z dziećmi w domu i nie znalazłam standardowej pracy. W końcu sama przed sobą i przed innymi mogę się przyznać, że to jest właśnie życie które daje mi szczęście i spełnienie. PS. Twoje opisy pod filmami są bardzo przydatne.
diana xyz
diana xyz Dzień temu
Zdajesz sobie sprawę z tego, że PLvid to jej praca?
Aga in America
Aga in America Dzień temu
Bardzo sie ciesze!!
zbieram na przycisk
Jeju jakie April ma piękne niebieskie oczy ❤ super filmik, motywujesz mnie
joanna asssia
joanna asssia 2 dni temu
Zeby być frutarianinem trzeba lubić słodki smak. Wiekszość ludzi lubi słodycz ale znam osoby które nie jedzą słodyczy i owoców bo to slodkie.
Frau Peh
Frau Peh 2 dni temu
💕💕💕💕💕
Magdalena Wiśniewska
Jak ja kocham twoje foodbooki ❤❤❤
poprostu ja
poprostu ja 2 dni temu
Oczywiście temat hate'u jest ważny i trzeba go poruszać ale myślę że nie musisz tłumaczyć się z tego co obraźliwego ktoś napisał (np poruszenie tematu o zdaniu kogoś że wasza dieta to głodówka) ludzie boją się przyznać że wyniszczają środowisko i próbują udowodnić swoją racje takie sprawy powinny być mocno nagłaśniane w telewizji bo tutaj ludzie czuja się baz karnie o rozumiem że próbujesz im to wyjaśnić ale to jest walka z wiatrakami ludzie boją się tego czego nie rozumieją . Pozdrawiam cieplutko bardzo mi się podoba to co robisz❤
Aga in America
Aga in America Dzień temu
Ja sie z niczego nie tlumacze ;) Raczej innym tlumacze, jak to wyglada.
Xena X
Xena X 2 dni temu
Rozwalilo mnie to z tym melonem 😂 ludzie maja ... w glowach!
Karolina
Karolina 2 dni temu
I znów reklama KFC przed filmikiem 😑😑
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
Ja nic na to nie poradze.
monika92
monika92 2 dni temu
Jak można chodzisz śmierdzącymi stopami po blacie gdzie się przygotowuje jedzenie🤮🤮🤮🤮🤮
Grus grus
Grus grus Dzień temu
Hahahahaha♡
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
+monika92 Jaki Ty masz problem? To Twoj blat czy moj? Moj, wiec o co Ci chodzi? Jak bede chciala to sama sobie po nim polaze 😉
monika92
monika92 2 dni temu
+Aga in America jak można trzymać stopy na blacie kuchennym fuj
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
No jesli masz smierdzace stopy to proponowalabym zajac sie tym problemem, bo to nie jest ani normalne, ani naturalne 🤷‍
Napalone singielki z twojej okolicy
Boże, przeraziłem się, że kolejna ciąża xDDD
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
Haha szybko by poszlo 😂
Zielone Winogrono
Zabijesz to biedne dziecko tymi owocami. Dzieci potrzebują mięsa, zeby prawidłowo sie rozwinąć, A potem po lekarzach madki latają
Aga in America
Aga in America 2 dni temu
Ktore dziecko zabije? To, ktore juz sie urodzilo i ma sie dobrze? Czy to, ktore nigdy nie mialo miesa w ustach, a rozwija sie idealnie? Prosze Cie, nie kompromituj sie rozpowiadajac takie glupoty.
Aleksandra Sokół
Witam Cię Agnieszko, obserwuję Twój kanał od paru miesięcy. Dzięki Tobie trzeci miesiąc jestem frutarianką. Mam pewien problem więc od razu pomyślałam o Tobie. Od dwóch tygodni po zjedzeniu owoców mam bardzo silne bóle brzucha i wzdęcia, miałam fazy gdzie jadłam po 6-8 pomarańczy dziennie. Boję się, że mogłam popsuć sobie żołądek ze względu na kwasy.. Uwielbiam cytrusy, a zwłaszcza po moim treningu. Przez te bóle nie mogę tyle jeść co zwykle i nie mam aż tyle energii ;( Proszę Cię o radę. Pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinę, udanego weekendu!😘
Justina Anwar
Justina Anwar 3 dni temu
Hej Aga, moze masz jakies rady jak przekonac siedmioletnie dziecko do jedzenia owocow? Powiem szczerze, ze nie wiem czego juz probowac. Do czwartego roku zycia corka jadla wszysto, mam tu na mysli owoce i warzywa a potem nic. Dodam tylko, ze w naszym domu owoce sa codziennie i kazdego tygodnia kupuje ich niezliczona ilosc i cokolwiek nie dalabym corce to mowi fuj. Zastanawiam sie dlaczego tak jest bo nawyki zywieniowe miala bardzo dobre praktycznie od irodzenia. Dodam, ze soki swiezo wyciskane i rozne wariacje smoothies tez odpadaja bo doslownie nic Jej nie smakuje.pozdrawiam serdecznie
Barbara Ostrzeńska-Niechcic
Zjadłabym sobie taką tortille.
Diana Staniec
Diana Staniec 3 dni temu
Od miesiąca jestem na weganizmie. Dzięki Tobie. Pomogłaś mi zmienić myślenie, postrzeganie wszystkiego dookoła. Mimo, że wiem, że masz dużą rzeszę odbiorców, strasznie ubolewam, że nie jest to na jeszcze większą skalę, bo powinni o Tobie słyszeć wszyscy. Jestem pod wrażeniem jaką wiedzę tu przekazujesz i jak pomagasz swoim obserwatorom zrozumieć pewne rzeczy. Co do diety, zaraziłam nią mojego męża, który był fanatykiem mięsa, a co gorsza- białka zwierzęcego, które jest tak faworyzowane przez media ;/ stąd moje pytanie: jak powinna wyglądać dieta kulturysty/osoby dużo ćwiczącej siłowo? Je się po prostu więcej czy liczy się węgle/białko/tłuszcze w odpowiednich proporcjach? Nie mam jeszcze wiedzy na ten temat a nie chcę, żeby popełniał jakieś gafy na początku :) Pozdrawiam całą Waszą Rodzinkę :)
Tomasz Siergiej
Tomasz Siergiej 3 dni temu
Fajne przepisy, ale to co jesz w ciągu całego dnia starczyłoby mi na śniadanie
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Wybacz, ale tak mnie mecza takie komentarze, ze glowa mala. Mysle, ze nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze to sa duze ilosci jedzenia. Wypij litr wody, litr smoothie (ktore nie raz ma po 500-700 kalorii), zjedz calego melona, potem kolejny litr soku i jeszcze 5 bananow - wszystko na raz na sniadanie. Chcialabym to zobaczyc 😂
Gabi
Gabi 3 dni temu
Aga chyba czytasz w myslach 😂 Przez cay filmik po glowie chodzio i pytanie czy jesz wg konkretnych godzin. Np co 3h itp hahah i kiedy już mialam sie brac za pisanie komemtarza udzielilas odpowiedzi na moje pytanie 😂 szkoda ze tu gdzie mieszkam nie ma takiej różnorodności jezeli chodzi o owoce bo odkad ogadam Twoje foodbooki to az slinka cieknie 🤤🤤 a tu na zmiane. Jabłka, gruszki,banany.. nooo i teraz jeszcze pomarancze i mandarynki.. 😪😞 pozdrawiam!
Niki Kotash
Niki Kotash 3 dni temu
Hej, może tu mi ktoś pomoże :) Dzięki Agnieszce dodałam do swojej diety dużo więcej warzyw i owoców, zmniejszyłam spożywanie produktów odzwierzęcych. Od zawsze jem też ciemne pieczywo i różnego rodzaju kasze. Niestety poprzez zwiększenie ilości warzyw i owoców cierpię teraz na nadmiar błonnika. I tak sobie myślę - jak Wy wegetarianie i weganie, którzy jecie jeszcze więcej warzyw i owoców, radzicie sobie z tym problemem?
mięta& malina
mięta& malina 3 dni temu
Kurcze w Polsce trudno jest tak się żywić, zimno, wątpliwej jakości owoce i warzywa. Trzeba też pracować a w pracy robienie musów, koktajli itd niewykonalne przynajmniej w mojej robocie. Pozdrawiam.
oliaishah
oliaishah 3 dni temu
Bardzo mnie zastanawia czy zeby nie bola od prawie wszystkich posilkow w ciagu dnia na slodko?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie... Owoce to naturalne pożywienie dla człowieka. Same w sobie nie powodują bóli zębów.
Adam Wróblewski
Adam Wróblewski 3 dni temu
Z ciekawosci pytanie bo az tak sie nie znam. Pijecie kawe lub herbate czy tylko soki i wode?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie pijemy herbat ani kaw.
Natalia Chabros
Natalia Chabros 3 dni temu
super foodbook! chyba mój ulubiony 😍
Ka Molla
Ka Molla 3 dni temu
Pijecie czasem kawę lub herbatę lub cokolwiek ciepłego?? Pytam z ciekawości
Jakub Świąder
Jakub Świąder 3 dni temu
Gdzie mięso?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Mięso? Czy Ty widzisz na jakim kanale jesteś?
SłodkiJednorożec XD
Trafiłam tu przez przypadek . Ta dieta polaega na jedzeniu samych owoców?A ta mała jest taka słodka😍👼
SłodkiJednorożec XD
+Aga in America A czy raz w miesiącu (albo żadzij) zjeść czekolade ? Bo niestety mieszkam na wsi i takiej czekoldy nie można dostać. Zastanawiam się czy sprubować (diety) przez 1 miesiąc
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Samych lub głównie owoców.
Suzan
Suzan 3 dni temu
Bardzo dużo zostawiasz owocu przy skórce
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
OK, dzięki za obserwację ;)
Ewe J.
Ewe J. 3 dni temu
Hej Aga. Chciałbym znać Twoje zdanie na temat, co uważasz o jedzeniu owoców podczas gdy stwierdzono u kogoś insulinooporność? Tą przypadłość stwierdzono u mnie jakiś czas temu. Zarówno u dietetyka jak i wszelakich forach i książkach wyczytałam, że owoce są niewskazane, ew. od czasu do czasu owoce jagodowe... Jestem załamana... Uwielbiam owoce i mogłabym żywic się tylko nimi... Przecież owoc to sama natura, nie wiem co mam sama uważać na ten temat. Pozdrawiam cieplutko 😘
Ewe J.
Ewe J. 3 dni temu
+Aga in America A znasz może jakiś ciekawy artykuł lub książkę odnoszącą się do naszej rozmowy? Tyle jest w internecie bezsensownego bełkotu, że trudno znaleźć coś wartościowego.
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
To zależy co i ile jesz :) Będąc na witarianizmie lub frutarianizmie organizm osiąga optymalną wagę, czyli taką, która jest dla niego najlepsza, najzdrowsza.
Ewe J.
Ewe J. 3 dni temu
+Aga in America Dziękuję Ci bardzo, nie zauważyłam wcześniej tego filmu, już go obejrzałam i dałaś mi w nim ogromną nadzieję. Już od dawna męczy mnie moja dieta, że tak powiem tradycyjna. Uwielbiam owoce i chciałabym aby prócz warzyw były one moim głównym pożywieniem. Po obejrzeniu nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie. Czy jedząc głównie owoce i czasem warzywa jestem w stanie zredukować wagę? Towarzyszy mi nadwaga i chciałabym połączyć kilka punktów w całość. Jeść to co lubię, zdrowo, dbać o dobro zwierząt i osiągnąć prawidłową masę ciała. Uważasz, że jeśli chcę się zredukować wagę to powinno się ograniczać posiłki czy nadal słuchać organizmu i jeść tyle ile potrzebuje?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Ludzie leczą insulinooporność na dietach witariańskich i frutariańskich. Na moim kanale jest oddzielny film na ten temat :)
Ewelina
Ewelina 3 dni temu
Hej, w jaki sposób dostarczasz swojemu organizmowi witaminę B12? Pytam, bo większość wegan ją suplementuje, żeby nie mieć niedoborów.
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
To jest jedno z najczęściej zadawanych pytań na moim kanale ;) Zapraszam do innych filmów, mówiłam o tym już dokładnie.
Julia Janusz
Julia Janusz 3 dni temu
Używasz sól?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
nie
Amelia Jeżewska
Amelia Jeżewska 3 dni temu
Uwielbiam was💖💖
Zrolowani Jak Papier
Hejka. Mogłabyś powiedzieć z jakiej firmy masz dehydrator do suszenia?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
excaliburdehydrator.com
Anna Reterska
Anna Reterska 4 dni temu
A nie martwisz się o zakażenie toksoplazmozą? Największe ryzyko jest przy jedzeniu niedomytych owoców i warzyw, a wiadomo, że nigdy się tego kręcenie nie szoruje, tylko opłukuje. Ja w ciąży dostałam trochę obsesji na tym punkcie i dla swojego świętego spokoju parzę wszystkie warzywa i owoce, ale przez to trochę tracą na wartości...
Zuza Mróz
Zuza Mróz 3 dni temu
Największe ryzyko jest przy jedzeniu surowego miejsca...
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie, nie martwię się :)
zrobSesam
zrobSesam 4 dni temu
Aga lubię Cię za to, że jesteś na surowej diecie i nie dorabiasz do tego jakichś wyższych ideologi. Jesteś zwykłą kobietą, dziewczyną, prowadzisz normalne życie. Obserwowałam kilka "surowych" osób i niestety z czasem przerodziło się to u nich w fanatyzm i jakąś wręcz religię.
zrobSesam
zrobSesam 4 dni temu
+Aga in America zapewne o tym samym.
Aga in America
Aga in America 4 dni temu
Przyznam, ze mnie sama przeraza podejscie niektorych osob na takiej lub podobnej diecie, na ktore sie natknelam na youtube 🤷‍ Choc nie mam pojecia czy mowimy o tym samym.
e122b
e122b 4 dni temu
MNIAM!😍 To sobie dogadzałaś😄sama bym zjadła takie pyszności😋
Aga Kwiecinska
Aga Kwiecinska 4 dni temu
Ale mi narobiłas ochoty na jedzonko 😋😋😄😄. Pozdrawiam serdecznie!
Loren Bey
Loren Bey 4 dni temu
Chciałam zapytać czemu akurat frutarianizm? W sensie mozna nie jeść mięsa a gotować. Po prostu ciekawi mnie czemu nie gotujecue i jecie głównie owoce. Oglądam twoje filmiki, bardzo je lubię, może już o tym mówiłaś a mi to po prostu umknęło, jeśli tak to oczywiście poszukam odp 😉 pozdrawiam i miłego dnia 💞
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Odsyłam na mój kanał, wszystko już wyjaśniałam :)
Dominika Boszka
Dominika Boszka 4 dni temu
Nie wiem czy dała bym radę na samych owocach :p podziwiam Cie bo chyba że mną jesc coś nie tak ze po owocach bardziej głodna jestem :p
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Dałabyś, jakbyś chciała :)
Karo W
Karo W 4 dni temu
Aga, wiem, że trzymasz się wielu zasad przy jedzeniu (pamiętam filmiki o łączeniu owoców itd.). Masz jakieś zdanie/wiedzę na temat popijania jedzenia? Słyszałam o różnych teoriach... jedząc np takiego wrapa czy pizze (które wyglądają przepysznie tak btw :D) popijasz to np wodą w trakcie jedzenia? Albo starasz się tego nie robić? Czy to po prostu nie ma żadnego znaczenia wg Ciebie? Pozdrawiam
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Ja nie popijam niczego. Nie uważam, by było to konieczne, bo jem bardzo dużo owoców pełnych wody.
QUEEN NAILS
QUEEN NAILS 4 dni temu
Super!!! 😍😍
Karolina Sadowska
jejku jaka słodka jest ta toja córeczka uwielbiam oglądać was a jeszcze jak widzę ją to aż serce się raduję :) pozdrawiam
Oliwia Koper
Oliwia Koper 4 dni temu
Czekolada i pomidory? 🤔 To nie hejt żeby się ktoś czasem nie przyczepil, ciekawość
Aga in America
Aga in America 4 dni temu
Nie wiem o co chodzi w Twoim pytaniu. Wyjaśnisz?
Kam Pa
Kam Pa 4 dni temu
Dlaczego większość płynów pijecie przez słomkę?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Bo tak mi wygodnie:)
Ewelina Nowak
Ewelina Nowak 4 dni temu
Aga czy slyszalas o medicalmedium , celery juice trend ? Ty jestes moja inspiracja, prosze napisz ksiazke 🙏🏻 bede cie meczyc o tej ksiazce caly czas 🤣 sorry 🙏🏻
Ewelina Nowak
Ewelina Nowak 2 dni temu
Jest bardzo glośno o tym na istagramie , a mowie o tym bo to co on mowi jest niesamowicie zblizone do twojego odzywiania. On twierdzi ze owoce I warzywa maja niesamowite właściwości lecznicze a szczegolnie celery juice poniewaz oczyszcza organism z ciezkich metali ktore powoduja generalnie wszystkie choroby. Twierdzi takze ze nie istnieje nic takiego jak choroby genetyczne wszystko jest spowodowane ciezkimi metalami w organizmie ktore sa nawet przekazywane z pokolenia na pokolenie. Ja jestem na celery juice juz dwa tygodnie oczywiscie staram sie jesc tez zdrowo i musze przyznac ze juz po dwoch dniach czulam sie o wiele lepiej, moj brain fog completely gone 👍🏻Nie chce za duzo tutaj nudzic ale myslalam ze moze jestes zainteresowana tym chociaz Nie bedzie mialo to dla ciebie zbyt wielkiego znaczenia poniewaz robisz dokladnie to co on zaleca. Pozdrawiam was serdecznie 😘
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Celery juice trend? Nie słyszałam o takim trendzie.
s1eczka
s1eczka 4 dni temu
Szkoda ze taka "dieta" jest strasznie droga w Polsce...
Aga in America
Aga in America 4 dni temu
Eee... Nie do konca. W Polsce sa ludzie jedzacy w taki lub bardzo podobny sposob i nie zarabiaja milionow ;)
Jagoda Borowiecka
Aga, dzięki za film :) Czekam z niecierpliwością na Twój foodbook połogowy. Jestem ciekawa jak wygląda Twoja dieta teraz jako matki karmiącej. Jest wieeele mitów na ten temat :) Pozdrawiam!
Aga in America
Aga in America 4 dni temu
Ja nie karmie piersia. Nawet jakbym karmila to jadlabym w taki sam sposob.
ambrellitta
ambrellitta 4 dni temu
Jeśli chodzi o ten chlebek z pomidorów, to oczywiście kliknęłam na link z jego opisem 😉 ale byłoby super gdybyś pokazała jak robisz go krok po kroku 😊 Baardzo chciałabym go odtworzyć ❤️
ambrellitta
ambrellitta 3 dni temu
+Aga in America ok, rozumiem 😊
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Taki filmik trwałby chyba 30 sekund ;) Serio, to żadna filozofia, po prostu składniki blendujesz, wylewasz na tackę i suszysz :)
Natalia m
Natalia m 4 dni temu
A to białe na pizzy to jakiś wegański ser?czy jak?:) wyglada jak ser:D
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
witariański ser
Natalia m
Natalia m 4 dni temu
surowa czekolada, to po prostu z nieprażonych ziaren kakaowca czy to jakoś inaczej sie nazywa?
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Tak, surowe kakao i surowe inne składniki.
oLosie xxx
oLosie xxx 4 dni temu
Pysznie ta pizza wyglądała 😍
Aneta Ś
Aneta Ś 4 dni temu
Ja przez Ciebie,a raczej dzięki Tobie:) jem teraz owoce i póki co mam ten etap,o którym mowilas w filmach,że je się za mało (zwłaszcza bananów) i jak patrzę na Twoj foodbook to myślę sobie jeju tak mało? Bo ja to jestem ciągle głodna,ale nie poddaję się tylko staram się ustalić z moim organizmem ile potrzebuje pożywienia aby się najeść 🤷🏼‍♀️I tak jak poprzedniczki pisały-w Polsce to jest tak biednie z tym owocami! Teraz okres przedświąteczny to trzeba jesc same pomarańcze chyba haha Pozdrawiam !!❤️
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Każdy powinien jeść tyle, na ile jest głodny bez porównywania się do innych:)
Ania Sowa
Ania Sowa 4 dni temu
Mam takie pytanie, jak w Stanach jest ze zdatnością do picia wody w kranach? Bo widzę, że nalewasz z butelki. A tak poza tym to miło się patrzy na Twoją dietę i dietę Twoich dzieci (w sumie na razie April 😀) bo ostatnio coraz bardziej mnie razi jak widzę dziecko, które jeszcze nie chodzi i rodziców wciskających mu frytki i burgery z Maca w galerii handlowej
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Dodają fluor do wody, więc nie spożywamy wody z kranu.
Natalax3
Natalax3 4 dni temu
A ja jestem ciekawa co znajdowało się na pizzy - ' coś ' białego przypominającego mozzarelle oraz hmm ananas/cebula ? :P
Natalax3
Natalax3 3 dni temu
Aaa przepraszam, ale dopiero co zaczynam sie wglebiac w ten temat. :) Dziekuje za odpowiedz !! :)
Karolina J.
Karolina J. 4 dni temu
Witariański ser ;)
Ola Alexandra
Ola Alexandra 4 dni temu
Pytanie totalnie nie na temat, ale mega zastanawia mnie, dlaczego nie nosisz biustonoszy? Oglądałam wiele twoich filmików i nie przypominam sobie byś odpowiadała na takie pytanie. W wielu filmikach czy zdjęciach widać brak biustonosza i zastanawia mnie, czy nie wstydzisz się tak chodzić przy dzieciach, obcych ludziach? W Polsce takie coś by nie przeszło, zaraz by się na człowieka rzucili :o
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie wstydzę się chodzić tak przy dzieciach. Ba! Powiem więcej, przy dzieciach nie wstydzę się być nago. Przykre jest to, że zarys brodawek sutkowych pod koszulką miałby być czymś, czego miałabym się wstydzić. Nie nosze staników, bo nie lubię i nie są mi potrzebne.
zyta lipska
zyta lipska 4 dni temu
Jeśli pokazuje się bez biustonosza na filmikach - czyli ogromnej ilości ludzi, to chyba jest jednoznaczne z tym, że się nie wstydzi :) Zresztą nie bardzo rozumiem czego? I co to znaczy, że w Polsce by to nie przeszło? niby kto miałby się na Ciebie z tego powodu rzucić?
Ola Dymek
Ola Dymek 4 dni temu
Miewałaś może w ciąży zgagę? Ja będąc w ciąży piłam również bardzo dużo soku z pomarańczy, ale niestety później męczyła mnie strasznie zgaga.. Jak radziłaś sobie z takimi dolegliwościami, o ile u Ciebie występowały? Pozdrawiam
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie, nie miałam zgagi.
Kamilla Olesen
Kamilla Olesen 4 dni temu
...😊👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️
Paula D.
Paula D. 4 dni temu
Najpiękniejszy widok, to Twoja córeczka, która może wszystko z Tobą przygotowywać, to piękne, ze jej na wszystko pozwalasz, nawet jeśli się pobrudzi :) wiem, ze niektórych takie rzeczy denerwują o nie pozwalają swoim dzieciom pomagać w kuchni.
puczi .k
puczi .k 4 dni temu
jak odzwyczaic sie od jedzenia czipsow?? pochlaniam ogormne ilosci, nie moge sie im oprzec;(
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Możesz sobie np. wysuszyć jakieś owoce albo coś i stworzyc takie swoje własne zdrowe chipsy. Inne po prostu musisz przetać jeść... Tzn. nie musisz, ale jeśli chcesz to kwestia przestania i niczego więcej.
amatter rasu
amatter rasu 4 dni temu
Chipsiki to życie 😍😍
Ania Sowa
Ania Sowa 4 dni temu
W sumie sama mam jeszcze takie zachcianki ale staram się albo coś chrupać orzechy/nasiona/pomidorki koktajlowe/marchewkę albo po prostu coś zjeść. Jak robię się trochę głodna to zaczynam podjadać a jak sobie zrobię chociaż sałatkę to już nie mam ochoty na chipsy
30to letnia babuszka
Nigdy przed i nigdy po pomarańcze i grejpfruty nie smakowały mi tak bardzo jak w ciąży z synem właśnie 😀❤️ mąż znosił je do domu na kilogramy , po czasie gdy wchodził do sklepu panie już wiedziały po co przyszedł 😂😂😂 wiedziały też kiedy urodziłam - przestał przychodzić 😂😂😂 w drugiej ciąży pozeralam jabłka ❤️
sweet creature
sweet creature 4 dni temu
Aga mam pytanie odnośnie witamin, które lekarze wciskają w ciąży np. właśnie wspomniany przez ciebie kwas foliowy chodzi mi o formę w tabletkach. Stosowałaś czy tylko poprzez owoce i warzywa? 💕🌿 zastanawiam się czy muszę brać tabletki jeśli jem duże ilości jedzenia, które go zawiera.
Lusi W
Lusi W 3 dni temu
Ja tez przez cala ciaze nie lyknelam ani jednej tabletki. Zdrowe odzywianie i wszystko bylo bardzo ok.
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie brałam żadnych tabletek i nie uważam, by były potrzebne, jeśli się zdrowo je.
Ania Sowa
Ania Sowa 4 dni temu
Lekarze bez sensu wciskają suplementy. Jeśli masz obawy możesz zrobić badania ale wydaje mi się, że na spokojnie dieta wystarcza :)
Roland Mazurek
Roland Mazurek 4 dni temu
No to jest zawsze to dlaczego tu jestem. Jedzenie jedzenie jedzenie owoce owoce owoce - programowanko by nie poczuc sie dziwnym wsrod dziwnych :)
kacper x
kacper x 4 dni temu
Świetny filmik!
Wanessa Warchał
Wanessa Warchał 4 dni temu
Kurcze jak to apetycznie wygląda 😍 Chętnie pomieszkałabym z tobą tydzień i spróbowała tego wszystkiego 🍉🍊🍌🍇
Daniela Kocunik
Daniela Kocunik 4 dni temu
Ja kocham grejpfruty same w sobie 💙 Ogólnie, to mam niedoczynność tarczycy. I grejpfruty są bardzo dobre na to schorzenie, bo podnoszą hormony tarczycy. No i jak zaczął się sezon, to zaczęłam jeść po 1 albo 2 dziennie, oczywiście zachowując odstęp od leków. Jak zrobiłam badania 2 miesiące później, okazało się, że grejpfruty tak bardzo podnoszą mi ilość hormonów + ogólnie dieta wegańska, że mogę brać o połowę mniejszą dawkę leków, niż dotychczas ❤ W Polsce mamy chyba tylko 3 odmiany - te zwykłe czerwone, białe Jaffa i słodkie zielone. Te ostatnie lubię najbardziej :)
Kamila Wielgusiak
Dziękuję za przepisy więc jadę jutro na ryneczek sprawdzony i nie mogę doczekać się nowych smaków a moja córka jest zachwycona nowymi zmianami ☺️
Grace Grażyna Bierowiec
Mi melony na śniadanie też dobrze robią ;)
Julia Ziętek
Julia Ziętek 4 dni temu
Te wasze słoiki i drewniane miseczki są CUDOWNE i bardzo bym takie chciała😫💗
Julencjusz
Julencjusz 4 dni temu
Pizza wyglądała przepysznie! :). Taką mi zrobiłaś ochotę na sok pomarańczowo-grejpfrutowy, że już wiem co jutro wrzucę do mojej wyciskarki haha :D.
Nikola G
Nikola G 4 dni temu
Lubisz zielone Grejpfruty ja nie lubię tych czerwonych ale zielone uwielbiam za to średnio lubię mango są inne odmiany mango? Wiem że ten owoc jest bardzo zdrowy i chce to polubić
Nikola G
Nikola G 3 dni temu
+Aga in America 😞😞
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Jest kilka rodzajów mango ,ale niestety w Polsce ciężko o takie prawdziwe mango.
Ania Sowa
Ania Sowa 4 dni temu
W Polsce jak się kupi mango to tak z tydzień trzeba czekać żeby się nadawało do jedzenia :p też kiedyś nie lubiłam aż się zorientowałam, że jest niedojrzałe. A grejpfruty sweety najlepsze :D
Amelka Brzezińska
Używasz w swojej kuchni przypraw? Pozdrawiam ❤
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Bardzo rzadko.
Infinity
Infinity 4 dni temu
Hej Aga ja mam pytanko co do tej czekolady. Co ma w składzie ten produkt? Bo zwykła czekolada składa się w większości z cukru... Jestem ciekawa co znajduje się w tej wegańskiej i jakie ma właściwości odżywcze.
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Nie pamiętam. Na pewno surowe kakao i kokos, a poza tym musiałabym sprawdzić następnym razem ;)
Infinity
Infinity 3 dni temu
Marika Els Nie wszystkie gorzkie czekolady są wegańskie
Marika Els
Marika Els 3 dni temu
To zwykła gorzka czekolada...
Sara Perużyńska
Świetnie wyglądasz
xyzanialxx xx
xyzanialxx xx 4 dni temu
Fajnie że pokazujesz to wszystko i mozna sie zaispirowac i widac ze czujesz sie dobrze , ja natomiast nie jestem fanem takiej diety i wole zjesc 5 malych ale sycących posiolkow ale to tyko moje zdanie i ile ludzi tyle opini :) pozdrawiam
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
No ja nie czuję głodu jedząc w sposób, w jaki jem :)
MiniMartini
MiniMartini 4 dni temu
Ile wypijasz wody w ciągu dnia ? :)
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Rzadko piję wodę.
Goodie
Goodie 4 dni temu
Jestem pod wrażeniem, o ile ja jem więcej od ciebie 😯
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Pod wrażeniem? Każdy je tyle, ile potrzebuje :D
Lena
Lena 4 dni temu
Aga do świeżo wyciskanych soków używasz wyciskarki czy sokowirówki? Słyszałam że to robi dużą różnicę i ze z jednego jest zdrowsze niż z drugiego. A Ty jakie masz zdanie? Pozdrawiam, buziaki ;*
Aga in America
Aga in America 3 dni temu
Wyciskarki są lepsze. Zostawiają więcej wartości odżywczych i lepiej radzą sobie z twardszymi produktami.
V B
V B 4 dni temu
jeejku jak ja chciałabym tak się odżywiać
Aga in America
Aga in America 4 dni temu
To normalne I tak jest przez jakiś czas. Przechodzi później, gdy organizm przyzwyczaja się do nowego stylu odżywiania.
Następny
BABY SHOWER!
3 miesięcy temu
Wady frutarianizmu
10 miesięcy temu
Birth of the Dragon Birth of the Dragon (2017) Action, DramaSet against the backdrop of San Francisco’s Chinatown, this cross-cultural biopic chronicles Bruce Lee’s emergence as a martial-arts superstar after his legendary secret showdown with fellow martial artist Wong Jack Man. | Thor #79 (2004) 1St Printing Bagged Boarded Marvel Comics | Cheap Custom Essays