From Maid to Mother 26 | Criminal Minds S14E06 Luke 720p AMZN WEB-DL DDP5 1 H 264-NTb [eztv] | Ficção Científica
Ciemny

QBIK - Królowa Nocy (prod. Climo)

QBIK
Subskrybuj
wyświetleń 5 806 569
96% 62 441 2 518

WBIJAJ NA MÓJ INSTAGRAM: qbik95
BOOKING KONCERTÓW:
✆ TEL: 693 010 022
✉ EMAIL: koncertyqbik@gmail.com
ZAMÓW PŁYTĘ NA: www.alkobus.net
MÓJ INSTAGRAM: instagram.com/qbik95
MÓJ FANPAGE: facebook.com/QBIKrap
MOJA GRUPA NA FB (ALKUSY QBIKA)
facebook.com/groups/60309...
POSŁUCHAJ PŁYTY NA SPOTIFY: smarturl.it/Alkobus
facebook.com/ClimoOfficial
INSTRUMENTAL: theartistunion.com/tracks/93684b
MIX/MASTER: facebook.com/foux.music
VIDEO - facebook.com/yosaiex

Muzyka

Opublikowany

 

9 gru 2017

qbik4 pory rokuqbik królowa nocykrólowa nocyhajslamboqbik blendchwilo trwajkrólowa nocy qbik

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 2 411
QBIK
QBIK 11 miesięcy temu
KOSZULKI: qbik.teetres.com/ INSTAGRAM: instagram.com/qbik95 SNAP: mckubik07
Jan Kowalski
Jan Kowalski 12 dni temu
+Pejek Kacperski z wiekiem to ty trafiasz w pizdę swojej matki
Pejek Kacperski
Pejek Kacperski 12 dni temu
Jan Kowalski ooo a co trafiłem z wiekiem oj biedne dziecko!
Jan Kowalski
Jan Kowalski 12 dni temu
+Pejek Kacperski nie masz co robić??? To się lepiej ucz ortografii.
Jan Kowalski
Jan Kowalski 12 dni temu
+Pejek Kacperski odpierdol się od mojego wieku.
Jan Kowalski
Jan Kowalski 12 dni temu
+Pejek Kacperski ponieważ właśnie dajesz dobitny przykład na istnienie głupich ludzi.
Proch Pyl
Proch Pyl 36 minut temu
Nie polecam jego insta bo na nim za pewne prostytutki B]
Terra Maniak
Terra Maniak 9 dni temu
Kooozak
Ghost Rider
Ghost Rider 15 dni temu
Kto jeszcze tego slucha???
Sebek !
Sebek ! 15 dni temu
Kto październik 2k18 ?
MyHornet22
MyHornet22 25 dni temu
Wpisałem do wyszukiwarki Królowa Nocy licząc na to, że ujrzę Czarodziejski Flet Mozarta i wysłucham słynna arię, to mi się ta szmira wyświetliła. Czy moja wyszukiwarka schamiała?
Piotr Bobowski
Piotr Bobowski Miesiąc temu
18+🙄
Rafal 2812
Rafal 2812 Miesiąc temu
QBIK daj serducho
JVT JVT
JVT JVT Miesiąc temu
kto słyszy lecisz jak malpa nocy ?
filip heffner
filip heffner Miesiąc temu
playboy kocurr wbija na klub poznalem kocice slodka mokra sniezek z nia wciagnalem z kosmetyczki bit uslyszalem z butow mnie wyjebalo shot piwo noca byla moja mala krolowa nocy spelnila me erotyczne sny zajebista niunia kotka sexy niebezpieczna jednostka specjalna zajebiste nie tylko na sylwestra boom shake room baajjbby dawaj bit pzdro krolowe noocy buziaki elite force
`Linka.
`Linka. Miesiąc temu
Przez całą zime chodziłaś na siłke, i dzisiaj możesz chwalić się tyłkiem! ♡♡♡ nananana na na na!
Lukas
Lukas Miesiąc temu
Mantels mldc ciuvas. Greetings from lithuania
Dzika Sucz
Dzika Sucz 2 miesięcy temu
XDDD
RAVEN WITH FORTNITE
RAVEN WITH FORTNITE 2 miesięcy temu
Jak jebło
Marek S
Marek S 2 miesięcy temu
najs
PiRo TeCh
PiRo TeCh 2 miesięcy temu
A co to za ,,mała" Chce ją zobaczyć ( porwać na noc) XDD
Dawid Kolke
Dawid Kolke 3 miesięcy temu
Jak nazywa się podkład na początku piosenki?
KaCpEr oWsKi
KaCpEr oWsKi 3 miesięcy temu
Muj stary nie ma dzieci
Jakub Miros
Jakub Miros 3 miesięcy temu
Koooozak
Filipeqq YT
Filipeqq YT 3 miesięcy temu
3 2 1 GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hakierek
Hakierek 3 miesięcy temu
Niech schowa tą dupę, bo banicje wyrwiesz hyhy
KAlI Tywoniuk
KAlI Tywoniuk 3 miesięcy temu
Xd
Fuszon Go
Fuszon Go 3 miesięcy temu
Kurwa zgubilem sie w internecie
Fuszon Go
Fuszon Go 3 miesięcy temu
JD
II-GiVeYoULzzz-II
II-GiVeYoULzzz-II 4 miesięcy temu
Jaki oryginał nuty??
Pascal NewMan
Pascal NewMan 4 miesięcy temu
I'm subsecribed
Michael MichaelXpop
Michael MichaelXpop 4 miesięcy temu
mój dzonek xdd
themistrzu moris
themistrzu moris 4 miesięcy temu
0:28. Te same stringi
themistrzu moris
themistrzu moris 4 miesięcy temu
0:55. Te stringi
IMarceL
IMarceL 4 miesięcy temu
sztosik
Filipek Shoty
Filipek Shoty 4 miesięcy temu
Kocham to💗
Brunon Galazka
Brunon Galazka 4 miesięcy temu
Jesteś zajebisty mój Stary jak to usłyszał to rozjebał ściane
adam ryglewicz
adam ryglewicz 4 miesięcy temu
ALE ZAJEBISTE
Fabian Brewczynski
Fabian Brewczynski 4 miesięcy temu
Kurwa zajeba
Baks
Baks 4 miesięcy temu
jak robisz takie teledysski xD
Kapi XD
Kapi XD 4 miesięcy temu
A co jak by to jakieś małe dziecko oglądało????????????????__😒
Piotr Bobowski
Piotr Bobowski Miesiąc temu
🙄
Julia Stetsiura
Julia Stetsiura 4 miesięcy temu
Niech to leci wszędzie tym laaatem!!!
Voxi 122
Voxi 122 5 miesięcy temu
jestem Norbert
Lukasz Sudul
Lukasz Sudul 5 miesięcy temu
Siema
T o o m i
T o o m i 5 miesięcy temu
Co tak stoisz sama. Postój ze mną mała.
Czayoo 997
Czayoo 997 5 miesięcy temu
Odkryte
kubavx
kubavx 5 miesięcy temu
zajebisteeee :DDDDD
JustJustice
JustJustice 5 miesięcy temu
Hello from Ukraine ))) I love it ! And I understand so so,because it's similar to my language )
Grzegorz Kowalski
Grzegorz Kowalski 5 miesięcy temu
Wolę już Sławomira :P Podobny poziom a przynajmniej wie, że nagrywa disco polo.
grzała pała
grzała pała 5 miesięcy temu
kozak
BarteX
BarteX 5 miesięcy temu
Ale to pasuje do crossa. Ło panie ;D
Zbieram 100000 subów bez filmów
Ale to jest zajebiste
lukma7
lukma7 5 miesięcy temu
Ale guwno,upośledzony bit i nawijka,żal mi czasu tu spędzonego
Tylko NewSchool
Tylko NewSchool 5 miesięcy temu
JAKI BIT ZJEBANY TEKST FAJNY
Małgorzata Maliszewska
Małgorzata Maliszewska 5 miesięcy temu
zajebiste qbik jest najlepszy cypis słaby.
Dawid Kolke
Dawid Kolke 5 miesięcy temu
Ktos wie jaki to podkład
Millo ϟ
Millo ϟ 5 miesięcy temu
Kto przed 5000000?! 🎃
hey yt
hey yt 5 miesięcy temu
hmmm dużo osób mówi że to piosenka o mnie
SZYMON OLSZAK
SZYMON OLSZAK 5 miesięcy temu
Powiem tak piosenki jakie wykonuje QBIK to nie rap to nie jest żaden rodzaj muzyki nie tworzy nic pożądnego nawet nie ma go na klipach a takie piosenki słuchają zwykli nastolatkowie.CZEKAM NA CHEJTY.
Anonimowi Ludzie
Anonimowi Ludzie 5 miesięcy temu
Jadłem chleb po przesłuchaniu jem tosta
Michal Póirkowski
Michal Póirkowski 5 miesięcy temu
Zajebiste piosenki nagrywajcie dalej
Mikołaj Nowak
Mikołaj Nowak 6 miesięcy temu
Skąd wziołeś takie dupy pozdro
Klaudia jestem
Klaudia jestem 6 miesięcy temu
Koooooozaaaak! :D
BDFK_SQ NeeXosS
BDFK_SQ NeeXosS 6 miesięcy temu
#2k18
Cute_girl
Cute_girl 6 miesięcy temu
Mama: Posprzątaj pokój Ja: Nie muszę Qbik już pozamiatał 💜
sandra Sułkowska
sandra Sułkowska 6 miesięcy temu
na to zajebiste¡!!!!
Adam Cygiel
Adam Cygiel 6 miesięcy temu
Niezłe
Kiran Boparai Dubai
Kiran Boparai Dubai 6 miesięcy temu
nice dear
a sik
a sik 6 miesięcy temu
Super
OMEGA Gamming
OMEGA Gamming 7 miesięcy temu
Jak nazywa nuta
Gamer
Gamer 7 miesięcy temu
Krulofa noccy
AlienVR
AlienVR 7 miesięcy temu
TO JEST ZAJEBISTE
CLIMO Official
CLIMO Official 7 miesięcy temu
Brawo! Już ponad 4 500 000 ❤️❤️
Agata Bożek
Agata Bożek 7 miesięcy temu
Beka w chuj😅😅😅
Folwex Yt
Folwex Yt 7 miesięcy temu
Najlepsza piosenka qbika
Kacper Blicharz
Kacper Blicharz 7 miesięcy temu
Kto ogl 2137?
Antek Hpla
Antek Hpla 7 miesięcy temu
Pozdro
Jacek N
Jacek N 7 miesięcy temu
Zajebiste
barosz grochalski
barosz grochalski 7 miesięcy temu
Skąd bierzesz klipy ? Sam je robisz?
KillerYT
KillerYT 7 miesięcy temu
Zajebiste!!!! Kocham
Bartek Wojak
Bartek Wojak 7 miesięcy temu
Zajepiste!!!!
xXwolfik12Xx HD
xXwolfik12Xx HD 7 miesięcy temu
Skąd wyciągasz te teledyski😂😂😂😂😂
σlιq
σlιq 7 miesięcy temu
czri czu łan
Dr.Dexoti
Dr.Dexoti 7 miesięcy temu
najlepsza piosenka
Władca Ciemności
Władca Ciemności 7 miesięcy temu
Królowa nocy pozdrawia Władca ciemności 😎
Kacper Marczyk
Kacper Marczyk 7 miesięcy temu
szanuję zajebista nuta
RoksiYT
RoksiYT 7 miesięcy temu
Kurna.... zajebiste ♥
Oliwia Orman
Oliwia Orman 7 miesięcy temu
zajebiata muza
A k
A k 7 miesięcy temu
1:49 ruchał bym 😍😍😍
czupa kabra
czupa kabra 7 miesięcy temu
Spoko muza
Jebać Disa
Jebać Disa 7 miesięcy temu
Jak sie nazywa ta laska z miniaturki ana jest taka mega seksy i wogule najlepiej niech ktoś mi poda jej insta tak do celów naukowych :) ( Anatomia )
KOKEINA XD
KOKEINA XD 7 miesięcy temu
zdobyłeś krulowom nocy
Damian Sierbinski
Damian Sierbinski 7 miesięcy temu
lubie to
ARON
ARON 8 miesięcy temu
Co to za bit??
Sowczix
Sowczix 8 miesięcy temu
Końcówka brzmiała jakby pijany Typo bełkotał xddd
xZyCzUx
xZyCzUx 8 miesięcy temu
Kto tu 18 ma?
FlufoGTv2
FlufoGTv2 8 miesięcy temu
Zajebiste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Angelika Rogowska
Angelika Rogowska 8 miesięcy temu
Ele a ty masz kolegę igjotę?
KaZ
KaZ 8 miesięcy temu
Z kąt te filmy masz :)?
Łukasz Pogodziński
Łukasz Pogodziński 8 miesięcy temu
Zajebista muza słucham cały czas😎😎
Vinrox
Vinrox 8 miesięcy temu
1:13 coś ci nie pykło z tym rymem
Dominik Jabłoński
Dominik Jabłoński 8 miesięcy temu
Spoko nutka
Igor Okruta
Igor Okruta 8 miesięcy temu
super duby😆
Lulek xd
Lulek xd 8 miesięcy temu
Hallo NASA wyjebało mnie w kosmos
Dziewczyna z klasą
Dziewczyna z klasą 8 miesięcy temu
To o mnie ta piosenka? :)
Następny
QBIK - Tylko Ona
8 miesięcy temu
BEKA KSH 'MOMENT'
11 miesięcy temu
QBIK - Lambo
2 lat temu
QBIK - Gdyby
Rok temu
QBIK - Malediwy
4 miesięcy temu