Ciemny

Jakim OJCEM będzie IZAK? - SZCZERA ROZMOWA!

Lekko Nie Będzie
wyświetleń 382 710
98% 27 668 411

➡️ PRZEDPREMIEROWY odcinek z MAMIKO: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-4/5014922/Odtwarzamy-zdjecia-znanych-osob-z-Mamiko/46fe0d0a606079bdc547cbb52231b745
➡️ OTWARTE KARTY Z MAMIKO: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-4/5014922/Najlepsza-rozmowa-z-Mamiko/5a98505155bae28f52e39a3ce31c9479
Polub nas na facebooku: facebook.com/lekkoniebedzie/
Instagram: instagram.com/gimperowski/
Twitter: twitter.com/t_dzialowy
Moim Gośćmi był IZAK
clark.paris/u-issacc87

Rozrywka

Opublikowany

 

6 lis 2018

izakshowchallenge

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 1 281
Stanisław Gronowski
Stanisław Gronowski 10 godzin temu
Pierwsze co mi wyszło jak wpisałem ile Mandzio to wyszło ile mandzio waży
_requ
_requ 14 godzin temu
xayoo better
Jakub J
Jakub J 17 godzin temu
Izak mentalnie jest dzieckiem xd. Dziecko ma dziecko xd.
Michał P
Michał P Dzień temu
Gimper leci łapa w górę zajebisty program :)
Nikodem Cybulski
Nikodem Cybulski Dzień temu
XAYOO MA SWOJE 5 MINUT XDDDDD Chyba od roku D:
Sach
Sach Dzień temu
resident sleeper.
rysiek33
rysiek33 Dzień temu
kiedy xayoo
elis
elis 2 dni temu
zapros jankosa!!
OneTimes
OneTimes 2 dni temu
Izak przy prędkości 0,75 mówi normalnie
vacul2k
vacul2k 2 dni temu
Ale mnie ten Neftlix wkurwia
grzespacito
grzespacito 3 dni temu
Rafon do LNB
Az1N LoL
Az1N LoL 3 dni temu
Piotrullo ale ty sie próbujesz bronić hehe xd Xayoo lepszy
Metesase
Metesase 4 dni temu
Jak się wpisze "Ile (dowolny youtuber)" to wychodzi zarabia tylko u mandzia jest ile waży xd
Stric bow
Stric bow 4 dni temu
Ewroon w lekko nie będzie ale pewnie się nie zgodzisz więc ewroon plus leh i te Duo to trzeba zaprosić
Andrzej Lepper
Andrzej Lepper 4 dni temu
Fajny ten Piotruś, taki nie za ładny, nie za brzydki XD
Alyss
Alyss 5 dni temu
Kiedy polskie napisy w LNB?
Positive Guy
Positive Guy 5 dni temu
Awięc w LNB! Naruciak w LNB!
Gre eN
Gre eN 5 dni temu
to kiedy rojo i izak w lnb
ZEMBOL
ZEMBOL 5 dni temu
Pytanie brzmiało "Kto jest top 1 twitcha" a nie "Top 1 POLSKIEGO twitcha", więc nie wiem dlaczego odpowiedź brzmiała xayoo :/
Kuba Durkiewicz
Kuba Durkiewicz 5 dni temu
To teraz Rojo
Peter Kacper Szegedi
Nitro do LnB
frost
frost 5 dni temu
Lubię izaka kto też daje 👍
MONSTERINIOO _
MONSTERINIOO _ 5 dni temu
Troche clickbait ale jednak nie XD
DanToS
DanToS 5 dni temu
To teraz Isamu (dycha) do LNB !!
(Kanał Bez Nazwy)
*Fajne są te otwarte karty, dobrze się je ogląda. :)*
Artur Podgórny
Artur Podgórny 5 dni temu
ten kanał zanudza
Gruchacz PL
Gruchacz PL 5 dni temu
A może Rojo w LNB
Michał Polański
T-series do lnb :)))))))))))) I bieluch Mhmm bielucha daj Do lnb Bielucha
Igor Bandarek
Igor Bandarek 6 dni temu
Szkoda że nie zadałeś mu pytania typu "co musiało by się stać żebyś przestał grać, streamować " ? Bardzo jestem ciekawy odpowiedzi.
Young Abyss
Young Abyss 6 dni temu
5:40 W przypadku Mandzia będzie "Ile waży" a nie "Ile zarabia" XD
Source Dead
Source Dead 6 dni temu
Najlepszy chyba odcinek
Ust4wionY
Ust4wionY 6 dni temu
20:44 a MIKSTURA?
mecoki meee
mecoki meee 6 dni temu
Kiedy NERVA w LNB
Karol Rakszawa
Karol Rakszawa 6 dni temu
Wp me zony do lekko nie będzie
Arnold Boczek
Arnold Boczek 6 dni temu
Kto to jest Xayoo???
Miki Walczak
Miki Walczak 6 dni temu
To jeden z najlepszych odcinków Lekko Nie Będzie
dotyk proboszcza
dotyk proboszcza 6 dni temu
Dlaczego izak nie gra w lola? XD
Adrian Trzaskowski
Czy tylko mi się wydaje że Izak ma usta pomalowane szminką
Fosskrak Funny Animal
I dont know who is Gimper... but i know IZAK! and i want subtitles! Please Lekko Nie Bedzie do it :D!
Bevor Pl
Bevor Pl 7 dni temu
Agis w LNB!
"Maad BG"™
"Maad BG"™ 7 dni temu
Prawdziwy widz ogląda w x1.25
krystian nowak
krystian nowak 7 dni temu
Fajny odcinek! Dobrze słucha się takich luźnych rozmów :D
LubieFistaszki
LubieFistaszki 7 dni temu
Ja nie wiem, czemu ten cholerny youtube wysyła mi w proponowanych cały czas tego łysola którego nigdy nie oglądałem i nie mam zamiaru oglądać, to samo tyczy sie kilku innych beznadziejnych youtuberów
Daschiro
Daschiro 7 dni temu
Jak ogólnie za Gimperem nie przepadam to ten kanał (wywiady i ogólnie) bardzo fajnie się ogląda. Można dzięki nim czegoś ciekawego czy nowego dowiedzieć się o kimś kogo się ogląda.
mati typie
mati typie 7 dni temu
szczęśliwy człowiek z grania na komputerze w tym wieku no nieźle hehe
Helixpl 2
Helixpl 2 7 dni temu
gdzie isamuxpompa !!!!!!!
KAMIL_to_Kox
KAMIL_to_Kox 7 dni temu
Jak Izak nazwie swoje dziecko? Oskar
Pan Tadek
Pan Tadek 7 dni temu
Dawaj odcinek z Adamem Małyszem
Scraf
Scraf 7 dni temu
xayoo
kacper żmuda
kacper żmuda 7 dni temu
Nwm czm ale PLvid ciągle mi promuje ten film i mam już dosyć więc kliknąłem by to dziadostwo się odemnie odwaliło. Trzymajcie kcuki😁👍
poszukiwacze przygód
wiliextreme dawaj
zielonoMI 123
zielonoMI 123 8 dni temu
Kiedy xayoo Na Lnb
Robert Stachowiak
Pytanie dla Izaaka:czy lepszy jest od Ciebie ewron???
Panda
Panda 8 dni temu
Izak to taki polski rapgod
Clevv
Clevv 8 dni temu
chce wiliextreme w nastepnym lnb
MichQ 308
MichQ 308 8 dni temu
Fajny film zobaczcie mój kanal
Tomasz Andrzejewski
Gimper!!! oddawaj zegarek ;)
KTOŚ NAPEWNO ?
KTOŚ NAPEWNO ? 8 dni temu
Mamiko cipsko było widać
Mati Moscicki
Mati Moscicki 8 dni temu
Gimper czy zaprosił byś Rojsona???🤔🤔
Mati Moscicki
Mati Moscicki 6 dni temu
+ツFoIIowYourDreams a no to luzik
ツFoIIowYourDreams
Przeciez bedzie w przeciagu 3 tygodni lol
Latka Plamka
Latka Plamka 8 dni temu
Dajcie FIT LOVERS
Vaderek
Vaderek 8 dni temu
Byli już prawie rok temu ;D clark.paris/video/wideo-4ziJvGbCVgw.html
kingS TV
kingS TV 9 dni temu
Izak vs Xayoo na Fame MMA 3 !!
Sajadżin OFICJALNIE
16:20 no niewiem ostatnio przegrali z team kinguin czyli z nowym składem Taza
TEUFEL
TEUFEL 9 dni temu
Kiedy klocuch ? :D
Maciek Winncr
Maciek Winncr 9 dni temu
następny odcinek Rojson
Tata Mata
Tata Mata 9 dni temu
Ojcem moze byc kazdy, ale trzeba byc wyjatkowym by stac sie tatą... I na pewno nie pod publiczke.
Mikis Play Games
Mikis Play Games 9 dni temu
ja to myślałem , że na tej karcie będzie taki smaczek z grotto niestety nie można mieć wszystkiego ale odcinek spoko
Tigroo o
Tigroo o 9 dni temu
może do następnego lekko nie będzie zaprosisz isamu albo nitro?
Milans
Milans 9 dni temu
#MagdaGeslerDoLNB
FreszU
FreszU 9 dni temu
DAWAĆ WILIEXTREME DO LNB!
Kill that spider
Kill that spider 9 dni temu
Czemu córki nie zapiszesz na piłkę nożną? Co jeżeli będzie chciała? Zresztą na pytanie jakim ojcem będzie izak łatwo można odpowiedzieć - jeśli nie zrezygnuje z gier choćby trochę, to raczej słabym
MarShall MarShall
Pioter ty byś się za normalną prace zabrał a nie w ten kompijuter grasz
Jan Oskwarek
Jan Oskwarek 9 dni temu
kiedy xayoo w lnb?
Jurek Petrykat
Jurek Petrykat 9 dni temu
Kiedy rojson w lnb
Saumari 2115
Saumari 2115 9 dni temu
Kiedy rafonix w lnb?
Dixie Caro
Dixie Caro 9 dni temu
kiedy to ogladam jest 666 k subow xDD
Maja xxx
Maja xxx 9 dni temu
Ja też xD
Rybka
Rybka 9 dni temu
myslales nad wrzucaniem szczerych rozmow w postaci podcastow na spotify? materialy 7 metrow pod ziemia od niedawna mozna juz sluchac na spotify
hbek
hbek 9 dni temu
10:10 Chyba MW było inspirowane
Gilus
Gilus 9 dni temu
A kto to ten ksajo? ;)
Kacper Jasinski
Kacper Jasinski 9 dni temu
izak zrub tatuaża,,fortnite"
Komentator TV
Komentator TV 9 dni temu
Rewelacja
HypereG
HypereG 9 dni temu
kiedy xayoo w lnb?
moe laiks
moe laiks 9 dni temu
Rock do lnb
martin Polack
martin Polack 9 dni temu
Kiedy paris
Daniel Sikorski
Daniel Sikorski 9 dni temu
Kiedy Fryderyk Kozioł w LNB?
Fioletowy Aligator Nikodem
Nervarian w LNB?
Hubert Babicz
Hubert Babicz 10 dni temu
kiedy ten filmik był nagrywany we Wrześniu?
Rooster
Rooster 10 dni temu
Z mandziem izak kiedyś dużo CS nagrywał więc no
Kacper Akseel
Kacper Akseel 10 dni temu
Czm w LNB nie było nikogo z pompa team ?!?
zwyklyuser44
zwyklyuser44 10 dni temu
Izak legenda internetu!
Kuba Karpinski
Kuba Karpinski 10 dni temu
Dawaj Taco Hemingway w LNB
MaciuśXd_
MaciuśXd_ 10 dni temu
Kiedy Rock ?
Milosz Skuza
Milosz Skuza 10 dni temu
Dawaj Dharniego zapros
METRIX
METRIX 10 dni temu
666 tys subskrybcji 😂
Madast
Madast 10 dni temu
Taco hemingway zmienil ksywke na izak ???
AwRed
AwRed 10 dni temu
kiedy xayoo w lnb?
Kaczor Donald
Kaczor Donald 10 dni temu
Tomek najlepszy prowadzący
Aksiu 33
Aksiu 33 10 dni temu
Czemu izak powiedział,że siatka to esport xD
grifin TheCheaty
grifin TheCheaty 10 dni temu
Ciekawe czy dziecko izaka bedzie mialo kanal na yt ? :)
Mizu
Mizu 10 dni temu
ISAMU DO LNB !
Następny
For Apple iPhone XS Max Case 6.5 Silicone Clear Bumper Gel iPhone 10S Max Cover | Rosemary’s Baby | 音乐与音频