Ciemny

Cała Prawda o Kuchennych Rewolucjach - Rozmowa z uczestnikiem programu

Pa na to
Subskrybuj
wyświetleń 418 056
75% 5 634 1 839

Pa_na_to Instagram:
instagram.com/pa_na_to/
Odcinek Kuchennych Rewolucji o którym mowa:
player.pl/programy-online/kuchenne-rewolucje-odcinki,114/odcinek-8,S18E08,117561
Hot Burger Bistro Facebook:
facebook.com/Hot-Burger-Bistro
Hot Burger Bistro Instagram:
instagram.com/hot_burger_bistro/
Sklep NANANANA:
www.nananana.pl
Kanał mojej dziewczyny Juszes:
clark.paris/u-Juszes

Opublikowany

 

5 lis 2018

kuchennerewolucjeCałaPrawdarozmowaz uczestnikiemuczestnikkuchennych rewolucjimagdagesslertvnprogramrewolucjaszczerywywiadPa na toJuszesPanatobiałystokjamesbombalinahot bugerbistrohot burger bistrobialystokszokpytania i odpowiedzipytaniaodpowiedziQ&Ajaka jestczy to prawdaplotki

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 700
Paweł K.
Paweł K. 17 godzin temu
Aha " póki silnik pracuje to ja go nie dotykam"... Czyli jak w samochodzie silnik pracuje to też go nie dotykasz póki nie nawali.nie dbasz o świece ,o akumulator ...? I dziwić się,że jest syf w restauracjach. ... Masakra ! Z daleka od takich szuszwoli!!!
Agent 47
Agent 47 2 dni temu
Sztywny ten kolo jak kołek w d...
promień 7
promień 7 2 dni temu
Pytania i zadania godne męzczyzn .Dupy nie urywacie. Takie pogadanki starszych pan .Pewnie póżniej ciepły kocyk i drzemka.Słodkich snów dziewczynki
Panzerjäger
Panzerjäger 3 dni temu
takie kurwa przekonywujące jak reklama pierdolonego proszku do prania! po obejrzeniu nie mam teraz wątpliwości że wyjebani w kosmos są widzowie:) No jaki kurwa spontan! bravo!
Robert Wiśniewski
Magda Gessler = Rebeka Blumstein - Wnuczka zbrodniarza NKWD.. Rzekoma gwiazda wcale nie pomaga restauracjom ; tylko robi na tym żydowski biiznes
Izabella Domanska
Ale tutaj duzo fanow teorii spiskowych. Do tego facet odpowiada naturalnie, bez ogrodek i dlatego, bo nie robi z siebie pajaca jak youtuberzy, to jest niby sztywny.
Katarzyna Leśniak
11:50 mimika się nie zgadza z odpowiedzią (ruch głowy). Tyle się tego naoglądałam na yt, że wszędzie widzę jakieś dziene niedomówienia XD Ale wywiad spoko, rozumiem, że nie mógł na wszystko (wyczerpująco) odpowiedzieć :)
wielki brat
wielki brat 12 dni temu
Dwóch pajacy
Stop Teoriom Spiskowym
cała prawda o programie zawiera się w jednym prostym pytaniu *skad magda gesler wie jak smakuje gowno? co razu stwierdzała **_"to smakuje jak gowno! tego nie da się jeśc!"_** skąd ma taka wiedzę do dokonania porównania*
StrangeAngel7
StrangeAngel7 12 dni temu
Nie wierzę do końca. Obowiązuje go na pewno jakaś zasada poufności, pewnie odnośnie jakiś najważniejszych rzeczy, która obwarowana jest kosmicznymi karami pieniężnymi. Gdyby wygadał się, jest dowód jak na dłoni o niedotrzymanie umowy i niewyplacilby się do końca życia.
Kriss Kriss
Kriss Kriss 13 dni temu
Taki redaktor to do kononowicza się nadaje
Oskar Wróbel
Oskar Wróbel 14 dni temu
To wygląda jak wywiad z zestrzelonym pilotem U2, Francisem Powersem. Pewnie mrugając nadaje komunikat Morsem.
Marc Follow
Marc Follow 15 dni temu
Super facet! Nie Wiem czemu się czepiacie 🙄
pannaan
pannaan 16 dni temu
Jak tam sie gotuje? Jak tam sie gotuje? Jak tam sie gotuje? Wspaniale sie tam gotuje. Troche cebulki, troche tego tam. Wspaniale... Genialny wywiad! 👏😂😂😂
74dzony
74dzony 18 dni temu
Udawane i to jak
M C
M C 18 dni temu
Ale pierdzielenie
Magdalena Jachnik
Magdalena Jachnik 18 dni temu
Pan To i owo hahahha kocham ten odcinek xD kreowane, udawane pseudo postacie :D Magda Gesler i tak jest NB1
Mateusz Urbaniak
Mateusz Urbaniak 19 dni temu
jeju a On nadal taki pięky
Maastaha
Maastaha 19 dni temu
Zasubskrypowalam Cie prawde mowiac przez Juszes. Ale Twój material przez to jak rozluzniles atmosfere tymi pytaniami rozbawil mnie do lez przez co moj chlopak stwierdzil, ze smieje sie jak wsciekla chihuahua. 😁 Lapka w gore, pozdrawiam!
komar441
komar441 19 dni temu
sztuczne w huuuuuu
Ssdfdf Sdfsd
Ssdfdf Sdfsd 19 dni temu
ale kretynskie
Helena Moj
Helena Moj 19 dni temu
Na tej bluzie, to imię największej kurtyzany Paryskiej, którą za źycia toczyły robale! Ludzie drukujący te napisy są chyba nieświadomi?
Evie
Evie 19 dni temu
Kłamie... Znam dwie Panie po kuchennych i mówiły że płacą za wszystko i mało tego Pani Magda ma potem udziały w zyskach z danej knajpy więc kłamie.
Magda Kondrat
Magda Kondrat 20 dni temu
Ten filmik to żenada
Ula Jawa
Ula Jawa 21 dzień temu
Jaka poczwara taka prawda 😇😇👿
the attic
the attic 21 dzień temu
Czy ów Piotruś Pan najadł się za dużo słodyczy że taki senny jest w swoim zachowaniu i odpowiedziach? Życia trochę
Zapomoga Pietnascie
Zapomoga Pietnascie 21 dzień temu
klamie jak z nut ...podobno trza zaplacic min 30 tys zl zeby sie wogule zakwalifikowac a gosciu tutaj raczej promuje M.G. bo nie jest wogule obiektywny .
Freedom Of Speech
Freedom Of Speech 21 dzień temu
ale shit.
jan kowalski
jan kowalski 21 dzień temu
Ile zapłaciła Wam Panowie Pani Gessler za tę reklamę?.
czaderka
czaderka 21 dzień temu
Restauracje przewaznie na kolacje zapraszaja tylko znajomych, rodzine ewentualnie w ramach reklamy miasta osoby wazne w danej miejscowosci np. burmistrza, a nie przypadkowych ludzi. Kolezanka byla na takiej kolacji u Gesslerowej. Co do aktorow z "ukrytej prawdy " to podstawiaja ich bardzo czesto w produkcjach tvnu bo juz w kilku programach widzialam tych "pseudo aktorow". a co do wywiadu to idea fajna ale lepiej przeprowadzic z osoba ktora juz nie jest objeta klauzula czyli kogos kto wzial udzial w rewolucjach np. w 1 lub 2 edycji.
Koko Szatan
Koko Szatan 22 dni temu
przyjemny, spokojny, przystojny facet. dużo dobrego.
K
K 22 dni temu
dlaczego aktorzy Trudnych spraw tam wystepuja? Poniewaz debile zza monitora nie sa w stanie przyjac do swoich zasmarkanych tepawych łbów ze na 7,5 mld ludzi na swiecie sa ludzie do siebie podobni ja prd
My First Kanał
My First Kanał 23 dni temu
On kłamie!!! 😊😂
Wojciech M
Wojciech M 23 dni temu
Jeszcze ten montaż jak z PRL...
x x
x x 24 dni temu
6.45 w tle idzie piesek
Katarzyna Jęsiek
Katarzyna Jęsiek 24 dni temu
wooo, ale z ciebie spoko gość. Leci sub
Legenda
Legenda 24 dni temu
Podwinął rękawki żeby pokazać dziarki hee jaki buc.
Radek Kuczyński
Radek Kuczyński 24 dni temu
Cały filmik jest odpowiednio nagrany,,na początku odpowiadający powstrzymuje się od gestykulacji(języku ciała),potem już gorzej,wytrawny znawca wyłapie kiedy gość kłamie.Wcześniej, zmyślnie przygotowano i odpowiednio zmontowano-świadczą o tym cięcia które są widoczne,jednym słowem: 'MANIPULACJA'-JEDNAK AMATORSZCZYZNA
Daniel Mroczny
Daniel Mroczny 26 dni temu
mdlo i nuda zawiewa :( niestety nie ogladne tego slabego wywiadu do konca :(
Daniel Mroczny
Daniel Mroczny 26 dni temu
mdlo i nuda zawiewa :( niestety nie ogladne tego slabego wywiadu do konca :(
Bolesław Ek
Bolesław Ek 26 dni temu
Nieciekawe bez jajeczne reklama botoksu jest ciekawsza,nie mówi to co myśli A Magda sprawdziła by się w sanepidzie tam potrzebują takich.
Peoples Choice
Peoples Choice 27 dni temu
cos mi tu smierdzi
Krzysztof Mańkowski
Fajny Piotruś Pan :-)
Hand Painted Eggs Pisanki Ręcznie Malowane
smutne z tym Piotusiem Panem, no ale co, zawsze jest ktoś kto nalepi Ci łatkę i tak już zostanie Gdzie ta restauracja?
Hand Painted Eggs Pisanki Ręcznie Malowane
Słuchajcie, a przyjedziecie do Poznania na Kaziuki??
Hand Painted Eggs Pisanki Ręcznie Malowane
Uwielbiam Panią Magdę
Hand Painted Eggs Pisanki Ręcznie Malowane
Brud na kuchni nie jest ustawiony, jejku, ktoś kto pracował w gastronomii, wie, że jak ktoś chce to zawsze znajdzie jakiś brud
Hand Painted Eggs Pisanki Ręcznie Malowane
Hej, w Budapeszcie pada śnieg a jak oglądam "Pa na to" A jak się dostać na wywiad "Pa na to"? Mam kilka interesujących tematów, ale seriously
Kamila Kamila83
Kamila Kamila83 Miesiąc temu
Obejrzałam film o filozofii i teraz ten i bo wspomniałeś że był zły odbiór i fakt coś jest takiego w tej rozmowie że ciężko to się ogląda, nie trafia i nie przekonuje. Pierwszy film u Ciebie który tak odbieram
PattyMatheson
PattyMatheson Miesiąc temu
No tak, zawsze tak się tłumaczę, dlaczego jeszcze nie weganka: "No bo wiesz, wszystko spoko, łatwo - tylko ten chleb... Nigdy nie wiesz, ile tam jajek wsadzają"...
anja nowak
anja nowak Miesiąc temu
ale to glupie jest , wiadomo ze sa rzeczy o ktorych on niemoze powiedziec bo podpisal kontrakt z tvenem ,oczywiscie ze niektore sceny wycinaja itd i teraz mowi ze nie wie ile wydal na kuchenne rewolucje bo ni emoze policzyc , to bylo tak duzo ty tak malo ze nie mozesz policzyc wez...
ewa camaroma
ewa camaroma Miesiąc temu
🤔🤔🤔
Cyrn Cyrn
Cyrn Cyrn Miesiąc temu
Spocił się aż
Cyrn Cyrn
Cyrn Cyrn Miesiąc temu
Może musiałeś
Przemysław jonik
Przemysław jonik Miesiąc temu
Co za buraki,zwłaszcza prowadzący.Kurwa co to jest.sztuczne to i gówniane.Beznadzieja.
G87
G87 Miesiąc temu
Piotruś pan pantofel...
liza Rube
liza Rube Miesiąc temu
Czy Piotrek ma przodkow z Turcji
iwona stepnik
iwona stepnik Miesiąc temu
gessel to juz babka i ona ma pełno doczepów,ostatnio to od czubka głowy juz zakłada treske
bluested1
bluested1 Miesiąc temu
No kolego a co z długami ,które ostatnio jej ujawniono ?
kamilkamilkamil
kamilkamilkamil Miesiąc temu
Kurwa co za lamus po 3 min sluchania tego restauratorka mam dosc
Danny Smith
Danny Smith Miesiąc temu
Pioterk podpisał umowę z TVN, więc musi trzymać język za zębami
Losemyhead98
Losemyhead98 Miesiąc temu
On jest najebany czy jak
Monika Monkali
Monika Monkali Miesiąc temu
Nie dodaje się jajek do pieczywa! Jedynie do wyrobów cukierniczych! Wiem, bo rodzina ma piekarnię. ;)
Salazar
Salazar Miesiąc temu
"Nasi aktorzy.... Yyyyyyyyyyy Kelnerzy"
adamtochuj
adamtochuj Miesiąc temu
Zrobta coś z tym reverbem
Niki Siki
Niki Siki Miesiąc temu
nie mogę tego gościa słuchać, jego wypowiedzi są marne :/
club oś
club oś Miesiąc temu
Znajomy miał rewolucje i płacił za to bardzo dużo kasy... Nie ma nic za darmo.
Klaudia Smolinska
Klaudia Smolinska Miesiąc temu
Pies w tle najlepszy xD
Pizzas Paradise: Kolega Z Włoch
Najlepsi są ci debile co pod komentarzem fejkowej Magdy Gessler piszą pozdrowienia i hejty na nią xD
aga kos
aga kos Miesiąc temu
prowadzącego się cięzko oglada
aga kos
aga kos Miesiąc temu
Pan prowadzący do wymiany ta zerowa mimika plus zero zainteresowania gościem przykro się to ogląda
Shiv Silverhawk
Shiv Silverhawk Miesiąc temu
Madko! Jakie to mdłe!
Dawid Smart
Dawid Smart Miesiąc temu
Ustawka. Piotruś Pan zarobi dodatkowe grosze.
Venus PolNocy - Bez Pudru
Szkoda ze nie moge obejzec tego odcinka...
Adix 97
Adix 97 Miesiąc temu
Tak kochani Magda Gessler ma wlosy doczepiane :) wystarczy spojrzeć wlosy kiedys a dzis.
MikołajPL18
MikołajPL18 Miesiąc temu
kuchenne rewolucje są super ale gesslerowej nie lubię krzyczy jak opętana i jeszcze rzuca talerzami a to trzeba być nienormalnym,kożuchowska z rodzinki pl tez krzyczy jak opętana ale tak to jest spk
Darkhitman
Darkhitman Miesiąc temu
Takie to sztuczne że aż zalatuje plastikiem. Przepraszam ale tak to odbieram.
Patologwielgas
Patologwielgas Miesiąc temu
Facet nawija makaron na uszy
Bozena Wesolowska
Bozena Wesolowska Miesiąc temu
Uwielbiam P.Madzie i pozdrawiam
Grzegorz Wodecki
Grzegorz Wodecki Miesiąc temu
sciema.
Cezarrlz
Cezarrlz Miesiąc temu
Prowadzący jakiś przejarany - nie patrzy się prawie na rozmówcę - odklepał pytania i nic poza tym. Przemeczylem się tylko, aby wysłuchać restauratora do końca. Nic do Ciebie nie mam, ale raczej nie wrócę- Good luck!
Sileth Ruby
Sileth Ruby Miesiąc temu
Wierzyłam dopóki nie powiedział o ostatniej kolacji i o tym jak się na nią dostać. W moim mieście były dwie rewolucje i na obie zapraszane były tylko ważne osoby z miasta, do tego aktorzy etc. Nie szło się dostać z ulicy, nie ma takiej opcji
Natalia Rzepka
Natalia Rzepka 13 dni temu
Nie raz jest mówione w programie że zapraszają burmistrzów i inne szychy aby wypromować restauracje
Danuta Górska
Danuta Górska Miesiąc temu
O co tu chodzi???? Ucho prezesa???__ ha ha ha ham..m
Izek Ogryzek
Izek Ogryzek Miesiąc temu
Strasznie rażą mnie te przejścia :O
Marcin Skiba
Marcin Skiba Miesiąc temu
Nudne to jak parówki
Warzu
Warzu Miesiąc temu
Gościu wygłada jak Tomek Dymek ale 10 lat starszy klon xD
Dziaru1988
Dziaru1988 Miesiąc temu
Ale zjebany wywiad.
LupusDei
LupusDei Miesiąc temu
Mój bardzo bliski znajomy brał udział w kuchennych rewolucjach i obraz był o 180 stopni odwrócony. Szczególnie jeśli chodzi o wyreżyserowanie...
Pan Pomidor
Pan Pomidor Miesiąc temu
Ale to jest restauracja dla ludzi a nie wegetarian
michal15eu
michal15eu Miesiąc temu
Kurwa umieram... dzejms bombalina pierdoli śmieci... opowiada pod klauzulą. Oglądam w kiblu sram.
Kamil Olkowicz
Kamil Olkowicz Miesiąc temu
Trochę dziwnie się to ogląda. Mało naturalnie gdy siedzą dwie osoby obok, nie patrząc na siebie - jeden zadaje pytania a drugi odpowiada. Tematyka super. Pomysł na odcinek też. Ale wykonanie trochę słabe. Lepiej by to wyglądało gdyby materiał był nagrywane z dwóch kamer a Wy byście siedzieli na wprost siebie i po prostu rozmawiali. Pytania bez jakiegoś głębszego dociekania też są kiepskim pomysłem.
Heis
Heis Miesiąc temu
Z takimi włosami żaden kucharz(porządny) nie wpuścił by jej na kuchnię tyle w temacie rewolucji.
wojtas
wojtas Miesiąc temu
Totalna ściema, kłamstwo gość ma wypisane na twarzy. Uczestnicy programu podpisują klauzulę poufności i nie mogą zdradzać sekretów programu bo miałoby to wpływ na oglądalność, gościu mówi tylko to co może.
polakIN Deuchtsland
polakIN Deuchtsland Miesiąc temu
Przykład rewolucja w Tymbarku lokal upadł po pòł roku elo wyjaśnione 😉
Marta Polak
Marta Polak Miesiąc temu
Super Panowie🤗👏👏 Paweł świetny kanał👍😉🤝
Piotr Więckowski
Piotr Więckowski Miesiąc temu
Żydowskie gluty z dupy
Ralph Ralphius
Ralph Ralphius Miesiąc temu
h..owe to
Maks Kupiec
Maks Kupiec Miesiąc temu
Bardzo często rewolucje nie przechodzą !
onyll1026
onyll1026 Miesiąc temu
W chuj obiektywny materiał :]
ANONYMOUS MG76
ANONYMOUS MG76 Miesiąc temu
Pierdoły gadasz... płacisz tvnowi 90 tysia. Byli ostatnio w Świnoujściu i tyle właściciel knajpy "A morze las" im fiknął... TVN to telewizja która działa na niekorzyść RP !!! Ps. Magda G.to taka specjalistka od gotowania jak ... hahaha
Następny
Moje operacje plastyczne
10 miesięcy temu
Sny Magdy
Miesiąc temu
THE PEDESTRIAN ASSIGNMENT - 623 Words | Distance: les plus proches | Advertiser