Ciemny

[19+] Nowa Para

BartoszTv
Subskrybuj
wyświetleń 69 527
97% 2 075 59

Nowa para

Jeśli chcesz być na odcinku to ;
1. Zasubskrybuj ten kanał,
2. Musisz mieć publiczne subskrypcje bym Cię mógł tam umieścić.
Chcesz być pierwszy pod filmem ? Kliknij w dzwoneczek by dostać powiadomienie o każdym filmie.
SUBSKRYBUJ : clark.paris/u-BartoszTv
GRUPA NA FACEBOOKU : facebook.com/groups/115967232397260
FANPAGE : facebook.com/BartoszTv
DRUGI KANAŁ : clark.paris/u-BARTOSZTVPLUS
FACEBOOK : facebook.com/bartosz.bus.5
INSTAGRAM : instagram.com/_bartosztv
SNAPCHAT : www.snapchat.com/add/bartosztvyt
Email : bartosztv.kontakt@gmail.com
Muzyka
Music Provided by NoCopyrightSounds:
Jim Yosef - Firefly [NCS Release]
clark.paris/video/wideo-x_OwcYTNbHs.html
Zdjęcia są własnością telewizji TVN/19+
Fragmenty utworów, zdjęć należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)
Czołówka 19+
Lucy Kruczek (Brzozowska) - Diana Dudlińska
Melania Trzeciak - Małgorzata Heretyk
Kasia Malewicz - Żaneta Kussa
Ala Motyl - Paulina Łabuda
Lena Gawrońska - Anna Zuch
Irek Sobczak - Beniamin Andrzejewski
Oskar Prus - Marcin Dąbrowki
Kacper Borek - Wiktor Durda
Sebasitan Szumiec - Kamil Sobczyk
Rafał Malewicz - Michał Wilk
Aneta Pawlak (Czerkawska) mama Kasi - Renata Makowska
Marcel Piekarski - Karol Szczepanik
Iwona Małkowska - Malwina Roczniok
Zuzanna Jurewicz/Matylda Bogusz - Justyna Grzybowska
Marta Prus (mama Oskara) - Izabela Maciuszek
Arek Brzozowski - Ernest Musiał
Kaja Jarosik - Marcelina Ziętek
Ela Tkaczyk - Karolina Strauss
Szczepan Kapusta Frodo - Tomasz Hajduk
Mariusz Pawlak - Piotr Urbaniak
Bartek Trzeciak (brat Melanii) - Kacper Kosiba
Magda Wolska - Gabriela Bukowska
Krzysztof Markowski - Hubert Dyl
Tadeusz Kruczek (tata Lucy) - Jacek Januchowski
Aleksander (tata Kasi) - Marcin Przybyłek
Hanna Brzozowska (mama Arka) - Edyta Tarchała
Błażej Szymczak - Łukasz Darłak
Mike (kuzyn Lucy) - Dominik Maj
Sara (Kaja) Rogalska - Weronika Witek
Szymon Regulski - Oskar Cempel
Monika - Magdalena Król
Janek - Łukasz Pawlak
Filip - Tymoteusz Kutz

Tagi.
streszczenia odcinków 19+, BartoszTv, 19+, spojlery 19+

Rozrywka

Opublikowany

 

5 gru 2018

19+19plus19tvntvn serialetvnplayertvn playerszkolaszkołainstagramoskar 19+melania 19+michauvlogmałgorzata heretyk19+ sezon 319+ zwiastun 3 sezonu19+ nowy sezondorosłośćparadokumentalnyserialszkola 19+ misja tvn polskie seriale imiona osób znanych19+ całe odcinki19+ odcinekstreszczenia odcinków 19+spojlery 19+serial 19+czołówka 19+bohaterowie serialu 19+aktorzy 19+bartosz tv 19+spojlerynowa paraszymon regulskisara 19+

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 455
BartoszTv
BartoszTv 5 dni temu
Będą razem?
Oski
Oski 2 dni temu
+Agnieszka Danilczuk serio? Nie zaczynaj kłótni
Agnieszka Danilczuk
+Oski serio
Oski
Oski 2 dni temu
+Agnieszka Danilczuk serio
Agnieszka Danilczuk
Myślę że tak tylko że to może być jedna z najgorszych par w serialu
Oski
Oski 3 dni temu
Chyba tak ale nie wiem
Nikola Róg
Nikola Róg Dzień temu
Kiedy jest nowy sezon 19+?
Pavlo
Pavlo 2 dni temu
Nowa para frodo i Ala xdddd
HULAJNOGOWY Wariat *
będzie mil,osny trójkąt małkowska irek i mela
TYMΞQ
TYMΞQ 3 dni temu
Wiadomo czy Oskar zostaje na stałe w serialu?
Martyna Pindor
Martyna Pindor 3 dni temu
Nie wiadomo. Ale było ze wrócił trzy odcinki temu i juz chce gdzieś wyjechać. Prosił Lene żeby z nim pojechała, ale ona się nie zgodzi. Po zwiastunie widać ze wyjedzie sam . Niestety najwidoczniej aktor wrócił do serialu żeby, zakończyć rolę. Boje się ze, może zniknąć na stałe. No ale nie wiadomo mi nic o tym żeby Marcin Dąbrowski potwierdził że, kończy na stałe rolę w serialu. Wiec nic nie wiadomo.
lil FiFi
lil FiFi 3 dni temu
Tak szybko jak się oskar pojawił tak szybko zniknie
Paulina K
Paulina K 3 dni temu
Szkoda że nie chodziło o Lenke i Oskara... Szymon i Sara tylko nie to przecież jak Szymon ma córkę i Sara ojeju nie wyobrażam sobie tego
Mateusz Gąsiorowski
Nie wątpię nikt z nią nie wytrzyma
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
Krzysiu dał radę wytrzymać to inni też 😉
bomba xd
bomba xd 3 dni temu
A jednak dobrze myślałem oski i Lena ❤❤❤❤❤💓❤💓❤💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓 jutro będzie się działo
bomba xd
bomba xd 3 dni temu
+BartoszTv szkoda
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
A no jutro już koniec sezonu 😔
Zoe&CAT msp XD
Zoe&CAT msp XD 3 dni temu
Sara i Szymon?! Słaba para... 😒
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
A no niestety 😔
Dog 224
Dog 224 3 dni temu
Czy mi się zdaje czy na miniaturce jeat ala i seba ? ☺☺☺
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
nie bo tam są 😁
Ewa bukała
Ewa bukała 3 dni temu
#50kartanaczasie
Kamvo Tv
Kamvo Tv 3 dni temu
Lena i Oskar znowu razem😃To mi sie podoba
julivx891 j
julivx891 j 3 dni temu
Ludzie się nie zmieniają XD
Sebastian Kamiński
a czy wiesz może kiedy będzie nowy sezon ???
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
oj jeszcze tego nie wiem
Sebastian Kamiński
naprawdę z całego serca dziękuję ci za odpowiedzi pod wspaniałymi filmami bo codziennie oglądam 19+ pozdrowienia
BartoszTv
BartoszTv 3 dni temu
nie ma za co przecież 😀
Tomasz Świebocki
Nie chciałbym żeby byli razem
Michał Krzeminski
1
Baby Queen
Baby Queen 4 dni temu
Wiesz może kiedy jest ostatni odcinek sezonu
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
jutro
Oliwia Kornacka
Oliwia Kornacka 4 dni temu
suba daje💋
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję bardzo 😀
Błażej Chlipała
Dasz serduszko
Rufus Zeno
Rufus Zeno 4 dni temu
Takie suki się nie zmieniają
zuziX zuziX
zuziX zuziX 4 dni temu
Lena i oskar do siebie wrucili
Koralina Jackson
Koralina Jackson 4 dni temu
Ja jebieXD w tym serialu jest wszystko mozliwe wiec na pewno beda razem
Paulina Nawrocka
Paulina Nawrocka 4 dni temu
Szymon chce sie zemscic
KiiNeek Team
KiiNeek Team 4 dni temu
Subik dla ciebie mordeczkooo :)
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję bardzo 😀
Mysiaa32 m
Mysiaa32 m 4 dni temu
Subek😉
Mysiaa32 m
Mysiaa32 m 4 dni temu
Co!?Nie,nie nie nie nie ja sie nie zgadzam przecież Sara zrobi to samo co z Krzyśkiem !Szymon jak będzie z nia będzie tego żałował po czasie ...
Zuzia Bany
Zuzia Bany 4 dni temu
Mela i arek
Melanie Bernardynka
Spoko by było jak Sara się zmieniła choć z jednej strony jak wszyscy są dobrzy to nie ma akcji😛
Emma XD
Emma XD 4 dni temu
No niewiem xD To znaczy niewiem co powiedzieć ☺😊😂
Martyna Klinkosz
Martyna Klinkosz 4 dni temu
Niewiem🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Martyna Adamowska
Nie mam pojęcia czy będę razem ...... I tak z góry dziękuję ci bartosztv za serca pod komentarzami 😊❤
Oliwia Dutkiewicz
Super ciesze sie ze oski wrocil ale dziwne wlosy ma oskar i nie mial na imprezie chumoru❤
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no inaczej wygląda 😁
Pani Wiktoria
Pani Wiktoria 4 dni temu
BartoszTv skąd to wiesz wszystko? ;D
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
od Kingi 😁
kacper bienek
kacper bienek 4 dni temu
Subek poleciał
Maja Stanisławska
Może i będą ale Sara się nie zmieni
Magdalena Hołyńska
Ten związwk nie przetrwa długo
Pastel Girl
Pastel Girl 4 dni temu
Mnie się wydaje że tak bo gdyby Szymon chciał się zemścić to by jakoś to pokazali (TVN) bo jak z Sarą I Krzyśkiem było to pokazali jakoś to że ona udaje , no nie ?
Ala Moviestarplanet
Na miniaturce myslalam ze to Ala z kimś xd
Ala Moviestarplanet
+BartoszTv ahaaa ok
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no jest tam Ala i Seba
Ala Moviestarplanet
Wedlug mnie Sara się nie zmieni na stałe a jeśli chodzi o to, czy będzie z Szymonem to tak, ale prawdopodobnie zrobi z nim tak, jak z Krzyśkiem
Nasami
Nasami 4 dni temu
Na krzyśku jej nie zależało dlatego tak postąpiła z nim co innego z Szymonem 😅 moim zdaniem to on odwali coś głupiego
Asia O
Asia O 4 dni temu
super super!!!
Komar YT
Komar YT 4 dni temu
Najważniejsze jest to że Oskar wrócił
KRYCHA 139
KRYCHA 139 4 dni temu
Bartosz a dodasz odcinek reakcja Oskiego na Irka I Iwonę?
KRYCHA 139
KRYCHA 139 4 dni temu
To super
Ekaterina Axeside
Była normalna powiedział tylko aha
Emma XD
Emma XD 4 dni temu
+BartoszTv Fajnie
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziś to będzie
Kacper Głowacki
Kacper Głowacki 4 dni temu
Jestem nowym subskrybentem kanału...😜👍❤
Kacper Głowacki
Kacper Głowacki 4 dni temu
+BartoszTv wiesz co, mógłbyś mi wyjaśnić pewną kwestie? Otóż nie rozumiem dlaczego Oskar ma być tylko przez 4 odcinki. Bardzo lubie samego aktora i czekałem na powrót i czytam komentarze a tam takie coś 😰
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
O to witam 😁
Hejter friza
Hejter friza 4 dni temu
Zimne
Aleksandra Baran
Aleksandra Baran 4 dni temu
Kto dziś oglądał 19+ łapka w góre
Aleksandra Baran
Aleksandra Baran 4 dni temu
+BartoszTv heheh ty to ja wiem ty oglądasz codziennie 😂😂
Aleksandra Baran
Aleksandra Baran 4 dni temu
+Kacper Głowacki to tak samo jak ja...❤
Kacper Głowacki
Kacper Głowacki 4 dni temu
Oskiii...kocham go, w końcu wyszedł❤❤❤
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
jo oglądałem 😀
Julia
Julia 4 dni temu
Jeżeli ze strony Szymona to.sciema.to.niech się szykuje.na.więzienie tak jak.Oski
Julia Ja
Julia Ja 4 dni temu
Ja myle ze Szymon i Sara zostana parą a później Szymon rzuci ją jak ona Krzyśka i to będzie jego zemsta po tym wszystkim co zrobiła Sara. A po za tym nie chce żeby Sara była dobra bo to do niej nie pasuje
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
A no ona nie pasuje jako dobra osoba 😉
Angie
Angie 4 dni temu
Czy tylko ja pamiętam że Szymon ma dziecko z Luizą z serialu szkoła ? (to znaczy w tych obu serialach)
Angie
Angie 4 dni temu
BartoszTv Uuu to dobrze i wgl dzięki za serducho 🖤 nie trzeba było
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
ja też o tym pamiętam 😉
Jot De
Jot De 4 dni temu
czy tylko mi sie wydaje ze na miniaturce jest Seba i Ala
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no tak 👏 nie miałem kogo wziąść bo Lucy i Arek tak to zaraz by ludzie rozpoznali a tak to trudniej nie co
Wiktor Bieranowski
No jasne rzeczy nie będzie razem ??????????????
LA Ingram
LA Ingram 4 dni temu
Co jest z Seba przez ta brodke to go nie poznalem
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
A no nie wiem co z nim jest
Marta Larek
Marta Larek 4 dni temu
Mi się wydaje, że Sara i Szymon będą razem.😌😟😞
Kacper Kesik
Kacper Kesik 4 dni temu
Kto myslal ze chodzi o oskiego i lenke💋
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
to już wczoraj było 😀😀
ks uście
ks uście 4 dni temu
Super
NauseatingShows
NauseatingShows 4 dni temu
Jasnowidz 🧐 Przecież tak się stanie, ty przy końcu piszesz „Będą razem czy nie bo wg mnie nie” za pare dni zwiastun odcinka ZRYWAM Z TOBĄ!
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no jeśli chodzi o nich to nic nie wiadomo ale myślę że będą razem
·Olivciaa ·
·Olivciaa · 4 dni temu
Subek💕
Piterek 123
Piterek 123 4 dni temu
Ja myśle że nie
doggie405 PL
doggie405 PL 4 dni temu
Subek
QSC XHC
QSC XHC 4 dni temu
pisze ten komentarz przed obejrzeniem czy chodzi tu o lenę i oskara jak zgadłem to daj serce xddd edit kurczę nie trafiłem ale możesz dać
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dam 😁
Justyna Tokarska
Justyna Tokarska 4 dni temu
Ale jej nie znoszę,nie chce żeby miała kogoś na stałe bo takiej osobie się nie należy.pozdro
Justyna Tokarska
Justyna Tokarska 4 dni temu
+BartoszTv dzięki za serduszko :-)
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no jej się nie należy
Madzia Kmita
Madzia Kmita 4 dni temu
będą razem Ale się nie zmieni
Jakub Mączewski
Jakub Mączewski 4 dni temu
To jest niemożliwe, że oni będą razem. Jeśli ktoś myśli, że Sara się zmieni, to jest największym debilem i idiotą pod słońcem
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję bardzo... ale myślę że się nie zmieni bo Szymon chce się zemścić
Paweł Bętkowski
Fajny filmik dzk
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję 😀
Czekoladka
Czekoladka 4 dni temu
Może to i lepiej że będą razem , może Sara sie zmieni ☺
Oliwia Drabik
Oliwia Drabik 4 dni temu
Lena I Oski the best❤❤❤
Kacper Banaszak
Kacper Banaszak 4 dni temu
Mam nadzieję, będą razem. A Sarę lubię taką jaką jest.
Fhahtdcg Ddgvcird
Nie pozdrowionka Bartosz słuchaj kocham Cię ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ pozdro zostawcie suba i like podobasz mi się
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję bardzo i bardzo to miłe co piszesz 😁
Wanilka 13
Wanilka 13 4 dni temu
Dobre
Kornelia Branicka
Chciałam cię przeprosić coś źle zrozumiałam . Przepraszam😁
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
za co? 😁
DenioPlayGames
DenioPlayGames 4 dni temu
A Oskar będzie z Lena czy nie
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
nie wiem, myślę że tak bo było bara bara 😂😂
Paulina Kołodziejska
Dla mnie Szymon zakochał się w Sarze ,ale patrząc z innej strony Sara , może i pomogła jego córce ,ale za to jest kłamliwa i nie można jej wierzyć ,jak Szymon jej tak pragnie to ok ,ale dla mnie robi poważny błąd ,kto chciałby mieć dziewczynę ,która robi na wszystkich zemsty i pragnie wszystko zniszczyć
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
szczerze mówiąc to jakis desperst jedynie... każdy chce dziewczynę normalna a taka jak Sara
rose!
rose! 4 dni temu
Moge powiedziec tyle, ze mozliwe ze beda razem, ale ze sara sie zmieni to jest nieprawdopodobne
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
kto wie może się zmieni 😀
Amelka Stanik
Amelka Stanik 4 dni temu
Sara się zmieni nigdy
Miraculum Biedronka i Czarny Kot
niezmieni się ale wydaję mi się że będą razem bo oni do siebie pasuje
Maria Wąs
Maria Wąs 4 dni temu
A kiedy będzie nowy sezon 19+???????
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
nie wiem 😔
Jo Anka
Jo Anka 4 dni temu
Podobno Sara z zemsty na Oskim podpali pub, a Oskar zginie, próbując ugasić pożar! ;)
Jo Anka
Jo Anka 4 dni temu
BartoszTv info z pierwszej ręki. :)
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
co skąd to wiesz?
Ekaterina Axeside
Kto myślał, że chodzi o Lenke i Oskara? 💛💛💛
Natalia Białończyk
Natalia Białończyk 4 godzin temu
Jaaa
OskarGraWGry
OskarGraWGry 2 dni temu
Ja.
GramWika
GramWika 3 dni temu
jaa xDD
Kubason YT
Kubason YT 3 dni temu
Ja
JulkaTM
JulkaTM 3 dni temu
Ja ;((
Malina k
Malina k 4 dni temu
Oskar będzie tylko na 3 odcinki? Proszę o odpowiedz😉
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no w tym sezonie owszem
Jaguar 2004
Jaguar 2004 4 dni temu
Malina k: Jak w tym sezonie to tak.........
Natalia
Natalia 4 dni temu
kto dzisiaj jak oglądał 19+ nie mógł się doczekać głosu Oskara ja xD❤❤
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
ja też ♥️
Natalia
Natalia 4 dni temu
A ja myśle się zakochał lol xD.
Anna Nowak
Anna Nowak 4 dni temu
Ja myślę że Sara się zmieni i będzie z Szymonem
Forever two
Forever two 4 dni temu
Kiedy zacznie sie nowy sezon?
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
nie wiem 😔
Jowita Pospiech
Jowita Pospiech 4 dni temu
sadze ze raczej sie nie zmieni i beda razem :))
Natalia
Natalia 4 dni temu
Nie zmieni się bo w serialu musi ktoś być zły
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
A no trochę za nudno by było gdyby każdy byłby dobry
Jowita Pospiech
Jowita Pospiech 4 dni temu
tak beda razem
lukasz szarner
lukasz szarner 4 dni temu
To jest Szymon i Sara
Lord Móch
Lord Móch 4 dni temu
Według mnie zmieniła by się tylko w takim sensie że dla niego i jego przyjaciół przyjaciół by była miła a dla paczki z addiction była by wredna jak zawsze. Taka jest moja opinia pozdrawiam 😀👍
MrRaf95
MrRaf95 3 dni temu
zmieniłaby*
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
no może tak być 😀 również pozdrawiam 😁
Youishia Jutubetka
Ugh, myślałam że Oski i Lena ) v
Julka hahha
Julka hahha 4 dni temu
Szczerze ? Takie sztuczne osoby jak ona sie nie zmieniaja xd
Basia Kętrzyńska
Źle Ci się wydaje
Julia Krawczyk
Julia Krawczyk 4 dni temu
Tacy ludzie się nie zmieniają. myślę że tak!😀
sebastian kus
sebastian kus 4 dni temu
Sam z resztą nwm. Zobaczymy !!!!
sebastian kus
sebastian kus 4 dni temu
Kim jest Kinga i jak ma na imie
KACPER YT
KACPER YT 4 dni temu
Kto sub za sub
Justyna Grzadziel
Sara nigdy sie nie zmieni
Sebastian Kamiński
jesteś najlepszyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$$$!!!!!!!!!!!!!! pozdrowienia
BartoszTv
BartoszTv 4 dni temu
dziękuję bardzo i również pozdrawiam 😁
ლMarakaniლ
ლMarakaniლ 4 dni temu
Mam nadzieje że się zmieni chociaż lubie jak jest taka wredna ale jak Oskarowi coś zrobi tooooooo.................................................... NIEWIEM XD
Polish Wrench
Polish Wrench 4 dni temu
Subik
Kacper Mosgalik
Kacper Mosgalik 4 dni temu
Będą
Kacper Mosgalik
Kacper Mosgalik 4 dni temu
Spoko
Następny
MATKA vs CÓRKA - OKRES
11 miesięcy temu
Android Apps | Download | Aftermath